Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor wojewódzki
  • do spraw nadzoru komunalnego
  • w Wydziale Nadzoru i Kontroli

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Podlaski Urząd Wojewódzki
    ul. Mickiewicza 3
    15-213 Białystok

Miejsce wykonywania pracy:

  • Białystok

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • analizowanie uchwał organów jednostek samorządu terytorialnego,
  • opracowywanie projektów rozstrzygnięć nadzorczych stwierdzających nieważność uchwał lub ich części,
  • przygotowywanie projektów skarg do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego oraz odpowiedzi na skargi w sprawach związanych z nadzorem wykonywanym przez Wojewodę,
  • opracowywanie projektów odpowiedzi na skargi, pisma i interwencje w sprawach rozstrzyganych uchwałami organów samorządu terytorialnego,
  • przygotowywanie projektów wniosków o rozwiązanie organów samorządu terytorialnego oraz dotyczących ustanowienia zarządów komisarycznych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno-biurowa,
    – praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
    – kontakt z klientem zewnętrznym.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca wykonywana w budynku Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Mickiewicza 3,
    – stanowisko pracy mieści się na II piętrze,
    – budynek uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ciągów komunikacyjnych oraz wymagań dostępności dla osób na wózkach inwalidzkich (podjazd, windy),
    – na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia,
    – w budynku zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry, kubatura pomieszczeń, ich wysokość, szerokość drzwi, oświetlenie a także ergonomia stanowiska pracy,
    – stanowisko pracy z monitorem ekranowym spełnia minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 23 j.t.),
    • znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2014 r., poz. 1111 z późn. zm.),
    • znajomość przepisów ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r., poz. 446 j.t.),
    • znajomość przepisów ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2015 r., poz. 1445 z późn. zm.),
    • znajomość przepisów ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (Dz. U. z 2016 r., poz. 486 z późn. zm.),
    • umiejętność obsługi komputera,
    • posiadanie następujących kompetencji: komunikacja, kreatywność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie rezultatów, umiejętność argumentowania, rzetelność i terminowość, samodzielność i inicjatywa, umiejętności analityczne, wykorzystywanie wiedzy merytorycznej i doskonalenie zawodowe, współpraca z innymi.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    23-05-2016

Miejsce składania dokumentów:


    Podlaski Urząd Wojewódzki
    Biuro Organizacji i Kadr
    Oddział Kadr i Szkolenia, pok. 37
    ul. Mickiewicza 3
    15-213 Białystok
    z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej – ogłoszenie nr ……”.

Inne informacje:

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
    Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: ok. 2.600 zł
    Informacje o kolejnych etapach naboru będą dostępne na stronie internetowej Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego: www.bialystok.uw.gov.pl w zakładce Ogłoszenia/ Praca w Podlaskim Urzędzie Wojewódzkim/ Dodatkowe informacje dla kandydatów II i III etap.
    Zachęcamy do skorzystania z wzorów oświadczeń zamieszczonych na stronie internetowej Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego.
    Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu, a w przypadku ofert wysłanych pocztą – data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
    Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 85-74-39-306.