Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- do spraw rekompensat za nieruchomości pozostawione poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej
- w Wydziale Nadzoru Właścicielskiego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Jagiellońska 25
40 – 032 Katowice
Miejsce wykonywania pracy:
- Katowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie postępowań administracyjnych celem sporządzenia projektu decyzji Wojewody Śląskiego w sprawach o potwierdzenie prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami RP
- Prowadzenie wojewódzkiego rejestru osób uprawnionych w ramach Systemu Informatycznego Rejestrów celem ujawnienia osób uprawnionych do rekompensaty oraz przekazywania danych z rejestru ministrowi właściwemu do spraw Skarbu Państwa, prowadzącemu rejestr centralny
- Prowadzenie oddziałowego rejestru spraw dotyczących realizacji prawa do rekompensaty celem zapewnienia informacji na temat etapu prowadzonych w Oddziale spraw
- Prowadzenie postępowań o ujawnienie w Śląskim Wojewódzkim Rejestrze Osób Uprawnionych wybranej formy realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami RP w celu przygotowania adnotacji Wojewody Śląskiego o wybranej formie realizacji tego prawa
- Prowadzenie postępowań w sprawach zmiany stwierdzenia nieważności lub wznowienia postępowania w sprawach zaświadczeń i decyzji potwierdzających prawo do rekompensaty wydanych na podstawie odrębnych przepisów celem przygotowania projektu decyzji w sprawach o potwierdzenie prawa do realizacji rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami RP
- Przygotowywanie analiz, informacji i opinii dotyczących stanu realizacji prawa do rekompensaty uprawnionych celem zapewnienia kierownictwu Oddziału, dyrekcji Wydziału, Wojewodzie oraz ministrowi właściwemu do spraw Skarbu Państwa aktualnych informacji z tego zakresu
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w siedzibie urzędu. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera (z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie) oraz innych urządzeń biurowych. Obsługa klientów zewnętrznych. Zagrożenie korupcją.
Stacjonarne stanowisko pracy zlokalizowane jest w pomieszczeniu na III piętrze budynku.
Brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku. Budynek wyposażony jest w windy osobowe. W budynku na parterze znajduje się toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z prowadzeniem postępowań administracyjnych lub 4 lata i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: o realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej, o gospodarce nieruchomościami;
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego;
- znajomość rozporządzenia RM w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego;
- znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej;
- znajomość zarządzenia PRM ws. wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej;
- znajomość Statutu i Regulaminu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach;
- rzetelność; terminowość; zorientowanie na osiąganie celów; nastawienie na rozwój;
- umiejętność współpracy; umiejętności analityczne; skuteczna komunikacja;
- samodzielność; inicjatywa; odpowiedzialność; podejmowanie decyzji;
- pozytywne podejście do klienta; kreatywność.
wymagania dodatkowe
- umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych;
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (w szczególności świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu oraz w razie konieczności zakresy czynności lub opisy stanowisk pracy)
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 04-01-2016
Miejsce składania dokumentów:
- Śląski Urząd Wojewódzki
Biuro Obsługi Klienta
ul. Jagiellońska 25, pokój 161,
40 – 032 Katowice
z dopiskiem „Oferta pracy – inspektor wojewódzki – ds rekompensat za nieruchomości pozostawione poza obecnymi granicami RP w NW” (osobiście lub pocztą)
Inne informacje:
- Wzory oświadczeń wymaganych przy składaniu dokumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu: bip.katowice.uw.gov.pl, w zakładce Praca ŚUW – Wzory oświadczeń.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego).
Informacja o zakwalifikowaniu kandydatek/kandydatów do kolejnego etapu naboru oraz o metodach i technikach stosowanych na danym etapie będzie przekazywana kandydatkom/kandydatom przez pracowników Biura Dyrektora Generalnego drogą telefoniczną lub – w razie niemożności skontaktowania się w ten sposób – drogą elektroniczną (e – mail).
Informację o niezakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru, każda/y kandydatka/kandydat może pozyskać drogą telefoniczną.
Oferty można odebrać w terminie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru. Po tym terminie Komisja zastrzega sobie prawo do zniszczenia dokumentów.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy tez jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje, w tym informacje o wysokości proponowanego wynagrodzenia, można uzyskać pod numerem telefonu : (032) 20 – 77 – 246 lub (032) 20 – 77 – 796.
Planowany termin zatrudnienia: luty 2016 r.