Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor wojewódzki
  • do spraw nadzoru nad ewidencją ludności i dowodami osobistymi
  • w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
    Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
    10-575 Olsztyn

Miejsce wykonywania pracy:

  • Olsztyn

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie ewidencji ludności w celu wydania decyzji w II instancji;
  • przeprowadzanie kontroli w jednostkach samorządu terytorialnego w zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych;
  • wydawanie formularzy do komputerowego wydawania dowodów osobistych celem zaopatrzenia gmin;
  • udostępnianie danych osobowych organom administracji publicznej oraz innym podmiotom w celu przekazania informacji osobie.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,
    – kontakt z klientem zewnętrznym,
    – okresowe wyjazdy służbowe.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – narzędzia i materiały pracy – komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),
    – wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku,
    – dojazd na kontrole – PKS, PKP, samochód.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata stażu pracy w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o ewidencji ludności,
    • znajomość ustawy o dowodach osobistych,
    • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
    • znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
    • znajomość instrukcji kancelaryjnej – Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
    • rzetelność i terminowość,
    • zorientowanie na osiąganie celów,
    • doskonalenie zawodowe.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze,
  • umiejętności analityczne,
  • pozytywne podejście do klienta,
  • umiejętność współpracy,
  • samodzielność i inicjatywa.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectw i innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, w których zawarta jest informacja o okresie zatrudnienia oraz o rodzaju stosunku prawnego, jaki łączył wnioskodawcę z pracodawcą.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    26-10-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki
    Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7/9
    10-575 Olsztyn
    (pok. 122)

    z dopiskiem „ogłoszenie nr (właściwy dla danego ogłoszenia)” na liście motywacyjnym

Inne informacje:

     Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną;
     do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu;
     oświadczenia kandydatów o treści innej niż wskazana w ogłoszeniu o naborze uznawane będą
    za nieprawidłowe, a tym samym aplikacje nie będą spełniać wymagań formalnych;
     oświadczenia, list motywacyjny i CV/życiorys muszą być podpisanie własnoręcznie;
     oferty muszą zawierać numer ogłoszenia prowadzonego naboru;
     lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca naboru dostępne będą na stronie www.bip.uw.olsztyn.pl oraz na tablicy ogłoszeń w holu głównym W-M UW w Olsztynie w ciągu
    30 dni od upływu terminu składania ofert;
     oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu;
     dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone;
     przewidywane wynagrodzenie zasadnicze na tym stanowisku to ok. 2 140 zł brutto;
     dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 52 32 484;
     wzór oświadczeń dostępny jest na stronie: www.bip.uw.olsztyn.pl/pl/bip/oferty_pracy_w_urzedzie.