Komenda Powiatowa Policji w Kartuzach

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • kierownik kancelarii tajnej
  • w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    83-300 Kartuzy ul. Sambora 41

Miejsce wykonywania pracy:

  • Kartuzy

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie i ewidencjonowanie przesyłek niejawnych;
  • prowadzenie dokumentacji związanej z ewidencją, rejestracją i obiegiem materiałów niejawnych;
  • zapewnienie należytej ochrony materiałom niejawnym znajdującym się w kancelarii;
  • przygotowanie do wysyłki korespondencji niejawnej wychodzącej z jednostki celem dostarczenia jej adresatowi przez Pocztę Specjalną;
  • prowadzenie podręcznej składnicy akt;
  • archiwizacja dokumentów niejawnych i sporządzanie spisów akt przekazanych;
  • organizowanie pracy kancelarii tajnej w zakresie obiegu dokumentów niejawnych w celu zapewnienia prawidłowego postępowania z tymi dokumentami;
  • przestrzeganie właściwego oznaczania i ewidencjonowania dokumentów niejawnych w kancelarii oraz jednostce organizacyjnej.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • praca przy komputerze

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku administracyjno-biurowym;
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejetność obsługi komputera (Word, Excel);
    • znajomość Ustawy z dnia 05.08.2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. nr 182 poz. 1228 z późn. zm.) i zasad funkcjonowania Kancelarii Tajnej;

wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa;
  • wykształcenie wyższe administracyjne;
  • komunikatywność;
  • dyspozycyjność.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopie świadectw pracy

Termin składania dokumentów:

    02-05-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Powiatowa Policji
    Zespół Kadr i Szkolenia
    Sambora 41
    83-300 Kartuzy

Inne informacje:

    Proponowane wynagrodzenie ok. 2154 zł brutto plus prawo do dodatku z tytułu wysługi lat.
    Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, z brakiem wskazania wydziału przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego)!!
    Kandydaci nie zakwalifikowani nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie.
    W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, numer telefonu.
    Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis!
    Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
    Zatrudnienie na zastępstwo (przewidywany okres zatrudnienia – około 1,5 roku).
    Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (0-58) 685 21 09.