Komenda Powiatowa Policji w Miliczu

  • Komendant Powiatowy
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • kierownik kancelarii tajnej
  • w Zespole do spraw Ochrony Informacji Niejawnych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Powiatowa Policji
    ul. Kościuszki 4
    56-300 Milicz

Miejsce wykonywania pracy:

  • Milicz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie Kancelarii Tajnej i zapewnienie należytej ochrony dokumentów niejawnych;
  • prowadzenie elektronicznego rejestru upoważnień dostępu do systemów policyjnych;
  • pełnienie funkcji administratora bezpieczeństwa informacji;
  • prowadzenie gospodarki mieszkaniowej jednostki;
  • rejestrowanie, przechowywanie i archiwizowanie oświadczeń majątkowych funkcjonariuszy;
  • zaopatrywanie w pieczęcie oraz prowadzenie ich ewidencji w jednostce.
  • prowadzenie ewidencji technicznych nośników informacji;
  • przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie postępowania z dokumentami, zawierającymi informacje niejawne.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej, praca wymagająca kontaktu (przeważnie telefonicznego) z interesantem, innymi jednostkami organizacyjnymi Policji oraz instytucjami zewnętrznymi. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Na stanowisku pracy użytkowany jest sprzęt biurowy taki jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon i fax. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Powiatowej Policji w Miliczu, stanowisko pracy usytuowane na I piętrze budynku, w pokoju biurowym jednoosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek i pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość aktualnych przepisów dot. ochrony informacji niejawnych;
    • znajomość aktualnych przepisów dot. ochrony danych osobowych;
    • umiejętność pracy w zespole.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie administracyjne;
  • poświadczenie bezpieczeństwa.
  • 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej;
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w jednostkach administracji publicznej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dowodu osobistego.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa (w przypadku posiadania).

Termin składania dokumentów:

    02-12-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Powiatowa Policji
    Kościuszki 4
    56-300 Milicz

    W kopercie z dopiskiem „Ogłoszenie nr 175336”

Inne informacje:


    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    Inne informacje:
    Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.

    Informacja o terminie ewentualnego testu i rozmowy kwalifikacyjnej. zostanie przekazana telefonicznie lub na adres e-mail
    Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska.

    Oferty otrzymane po terminie i niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.

    Treść ogłoszenia jest zgodna z opisem stanowiska pracy.

    Dodatkowe informacje można uzyskać u inspektora ds. Kadr i Szkolenia Jadwigi Sługockiej, numer telefonu: 71-3806209.