Komenda Powiatowa Policji w Obornikach

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • kierownik kancelarii tajnej
  • w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Komendzie Powiatowej Policji w Obornikach

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Piłsudskiego 54
    64-600 Oborniki

Miejsce wykonywania pracy:

  • Oborniki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • pełnienie obowiązków kierownika Kancelarii Tajnej,
  • przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych,
  • sprawowanie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami niejawnymi a także egzekwowanie ich zwrotu i rozliczanie ich,
  • przyjmowanie i rejestrowanie dokumentów niejawnych powielonych,
  • rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego lub przeniesienie do służby (pracy) w innej jednostce organizacyjnej lub komórce organizacyjnej,
  • udostępnianie lub wydawanie dokumentów niejawnych osobom lub instytucjom na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych,
  • informowanie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów,
  • prowadzenie dzienników, książek ewidencyjnych i teczek,

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno – biurowa,
    – praca przy oświetleniu naturalnym lub sztucznym,
    – praca przy monitorze ekranowym.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – budynek oraz stanowisko pracy nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • umiejętność obsługi programów komputerowych i urządzeń biurowych,
    • komunikatywność,
    • rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
    • odpowiedzialność,
    • systematyczność,
    • koncepcyjne myślenie,
    • dyspozycyjność,
    • wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych, znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ochronie danych osobowych, przepisów prawa pracy, ustawy o Policji oraz ustawy o służbie cywilnej.

wymagania dodatkowe

  • samodzielność,
  • kreatywność i operatywność,
  • staranność i obowiązkowość,
  • poświadczenie bezpieczeństwa,
  • przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
  • oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    02-10-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Powiatowa Policji w Obornikach
    ul. Piłsudskiego 54
    64-600 Oborniki

Inne informacje:

    Pozostałe zadania wykonywane na stanowisku pracy:
    – archiwizowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w posiadaniu kancelarii,
    – udział w niszczeniu dokumentów kategorii BC, nie podlegających archiwizacji,
    – prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów niejawnych,
    – zastępowanie w pełnym zakresie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych w czasie jego nieobecności,
    – wspomaganie w pracy w Zespole Prezydialnym, Kadr i Szkolenia,
    – prowadzenie składnicy akt.

    Pozostałe informacje:
    – składając dokumenty należy powołać się na numer ogłoszenia zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM (173291)
    – dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 61 29 75 325
    – zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym ( test i rozmowa kwalifikacyjna)
    – wynagrodzenie brutto wg. mnożnika 1,100 kwoty bazowej tj. 2.061,22 zł + dodatek za wysługę lat.