Komenda Powiatowa Policji w Obornikach
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- kierownik kancelarii tajnej
- w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Komendzie Powiatowej Policji w Obornikach
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Piłsudskiego 54
64-600 Oborniki
Miejsce wykonywania pracy:
- Oborniki
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- pełnienie obowiązków kierownika Kancelarii Tajnej,
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych,
- sprawowanie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami niejawnymi a także egzekwowanie ich zwrotu i rozliczanie ich,
- przyjmowanie i rejestrowanie dokumentów niejawnych powielonych,
- rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego lub przeniesienie do służby (pracy) w innej jednostce organizacyjnej lub komórce organizacyjnej,
- udostępnianie lub wydawanie dokumentów niejawnych osobom lub instytucjom na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych,
- informowanie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów,
- prowadzenie dzienników, książek ewidencyjnych i teczek,
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca administracyjno – biurowa,
– praca przy oświetleniu naturalnym lub sztucznym,
– praca przy monitorze ekranowym.
– budynek oraz stanowisko pracy nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi programów komputerowych i urządzeń biurowych,
- komunikatywność,
- rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
- odpowiedzialność,
- systematyczność,
- koncepcyjne myślenie,
- dyspozycyjność,
- wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych, znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ochronie danych osobowych, przepisów prawa pracy, ustawy o Policji oraz ustawy o służbie cywilnej.
wymagania dodatkowe
- samodzielność,
- kreatywność i operatywność,
- staranność i obowiązkowość,
- poświadczenie bezpieczeństwa,
- przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 02-10-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Powiatowa Policji w Obornikach
ul. Piłsudskiego 54
64-600 Oborniki
Inne informacje:
- Pozostałe zadania wykonywane na stanowisku pracy:
– archiwizowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w posiadaniu kancelarii,
– udział w niszczeniu dokumentów kategorii BC, nie podlegających archiwizacji,
– prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów niejawnych,
– zastępowanie w pełnym zakresie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych w czasie jego nieobecności,
– wspomaganie w pracy w Zespole Prezydialnym, Kadr i Szkolenia,
– prowadzenie składnicy akt.
Pozostałe informacje:
– składając dokumenty należy powołać się na numer ogłoszenia zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM (173291)
– dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 61 29 75 325
– zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym ( test i rozmowa kwalifikacyjna)
– wynagrodzenie brutto wg. mnożnika 1,100 kwoty bazowej tj. 2.061,22 zł + dodatek za wysługę lat.