Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • kierownik oddziału
  • do spraw zarządzania dokumentacją
  • w Biurze Organizacyjnym i Kadr

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Lubuski Urząd Wojewódzki
    ul. Jagiellończyka 8
    66-400 Gorzów Wlkp.

Miejsce wykonywania pracy:

  • Gorzów Wlkp.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • organizowanie, planowanie i kierowanie pracą Oddziału,
  • rozdział zadań pomiędzy poszczególnych pracowników Oddziału, jak również nadzór nad ich wykonywaniem, a w szczególności nad rejestracją dokumentów wpływających i organizacją obiegu dokumentów w Urzędzie, obsługą klienta w Biurze Obsługi Klienta,
  • udział w kontrolach w zakresie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej oraz instrukcji archiwalnej w Urzędzie i jednostkach administracji zespolonej,
  • sprawowanie nadzoru nad pracą Archiwum Zakładowego Urzędu w Gorzowie Wlkp. Oraz jego filią w Delegaturze Urzędu w Zielonej Górze oraz współpraca z Archiwum Państwowym w Gorzowie Wlkp. i Zielonej Górze,
  • monitorowanie działań Elektronicznego Systemu Zarzadzania Dokumentacją (EZD) we współpracy z Biurem Logistyki,
  • projektowanie, opiniowanie obiegu dokumentów dla danego rodzaju spraw z własnej inicjatywy lub na wniosek komórki merytorycznej oraz dla poszczególnych funkcjonalności EZD,
  • sprawowanie nadzoru nad opracowywaniem projektów dokumentów organizacyjnych, określających zasady wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie,
  • współpraca z innymi urzędami wojewódzkimi w zakresie przedmiotu działania Oddziału, ze szczególnym uwzględnieniem użytkowania EZD.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – krajowe wyjazdy służbowe związane z koniecznością przeprowadzenia kontroli.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  •  praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
     bariery architektoniczne: ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich, konieczna asysta innego pracownika,
     miejsce pracy zlokalizowane na VIII piętrze,
     zainstalowana winda,
     brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych, ustawy o kontroli w administracji rządowej, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej,
    • znajomość zasad etyki korpusu służby cywilnej,
    • znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie edytora tekstów MS Word, arkusza kalkulacyjnego MS Excel, tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point, obsługi poczty elektronicznej,
    • umiejętność kierowania zespołem i dobrej komunikacji,
    • umiejętność motywowania pracowników,
    • umiejętność rozwiązywania konfliktów w zespole i konsultacji kwestii drażliwych

wymagania dodatkowe

  • 2 lata pracy w administracji rządowej lub roczne doświadczenie w kierowaniu zespołem,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    13-11-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Lubuski Urząd Wojewódzki
    Jagiellończyka 8
    66-400 Gorzów Wlkp.

Inne informacje:

    • w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu,
    • dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą,
    • wzór oświadczenia jest do pobrania na stronie http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/praca_w_luw/pliki_praca.html
    • list motywacyjny powinien być własnoręcznie podpisany,
    • osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie,
    • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
    • oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
    • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95/7115 263.

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.