Izba Skarbowa w Opolu

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • komisarz skarbowy
  • do spraw czynności sprawdzających
  • w Pierwszym Referacie Czynności Sprawdzających w Pierwszym Urzędzie Skarbowym w Opolu

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Opolu
    ul. ozimska 19
    45-057 Opole

Miejsce wykonywania pracy:

  • Opole
  • Pierwszy Urząd Skarbowy w Opolu
    ul. T. Rejtana 3B
    45-331 Opole

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Analizowanie informacji otrzymanych z innych państw, a dotyczących osiąganych tam dochodów w celu właściwego opodatkowania dochodów w Polsce;
  • Prowadzenie czynności sprawdzających na zlecenie innych komórek urzędu w celu wyeliminowania ewentualnych nieprawidłowości;
  • Analizowanie danych związanych z transakcjami wewnątrzwspólnotowymi w celu wyeliminowania oszustw karuzelowych oraz ustalenia podatników unikających opodatkowania.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • •praca w dużym stopniu samodzielna o charakterze biurowym,
    •ciągła obsługa klientów zewnętrznych,
    •zagrożenie korupcją,
    •praca pod presją czasu.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • •praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
    •stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe;
    •warunki organizacyjno-techniczne stanowiska pracy i pomieszczeń właściwe dla osób niepełnosprawnych: 2 windy, winda dla niepełnosprawnych w budynku przy wejściu głównym, toalety na każdym piętrze;
    •brak oznaczeń dla niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym i głuchoniemym;
    •oświetlenie naturalne i sztuczne;
    •brak szkodliwych, niebezpiecznych warunków pracy.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 4 lata doświadczenia zawodowego w administracji
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • doświadczenie zawodowe powyżej roku w organach podległych ministrowi właściwemu ds. finansów publicznych
    • znajomość przepisów podatkowych,
    • komunikatywność,
    • obsługa komputera,
    • umiejętności analityczne

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: średnie ekonomiczne lub administracyjne,
  • przeszkolenia: obsługa aplikacji specjalistycznych

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectw pracy, kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    13-10-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Ozimska 19
    45-057 Opole

Inne informacje:

    •Wynagrodzenie zasadnicze wynikające z wartościowania stanowiska pracy w przedziale: od 2 435,99 zł. do 2 623,38 zł.
    •W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu;
    •Oferty składane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej operatora publicznego lub data złożenia w kancelarii Izby Skarbowej w Opolu);
    •Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i zakwalifikowanych do II etapu postępowania selekcyjnego kandydatów będzie zamieszczona na tablicy ogłoszeń na V piętrze w Izbie Skarbowej w Opolu oraz na stronie Izby Skarbowej w Opolu www.opole.apodatkowa.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia” – Nabór;
    •W przypadku przysłania ofert przez Internet, należy opatrzeć je kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub przesłać za pomocą platformy ePUAP;
    •Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu;
    •Nabór odbywa się zgodnie z Instrukcją naboru kandydatów do pracy w służbie cywilnej wprowadzonej zarządzeniem nr 103/2015 Dyrektora Izby Skarbowej w Opolu z dnia 29 września 2015 r., dostępnej na stronie Izby Skarbowej w Opolu www.opole.apodatkowa.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia” – Nabór;
    •W ciągu 30 dni od dnia publikacji wyniku naboru w Biuletynie można odebrać złożone dokumenty. Po tym terminie oferty zostaną zniszczone.
    •Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 77 453 19 35 (sprawy dotyczące zadań na stanowisku pracy), 77 4540067 wew. 224 (sprawy organizacyjne i formalne) lub adres e-mail: is@op.mofnet.gov.pl