Izba Skarbowa we Wrocławiu

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • komisarz skarbowy
  • do spraw czynności sprawdzających
  • w Referacie Czynności Sprawdzających

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa we Wrocławiu
    ul. Powstańców Śl. 24,26
    53-333 Wrocław

Miejsce wykonywania pracy:

  • Jelenia Góra
  • Urząd Skarbowy w Jeleniej Górze
    ul. Wolności 121
    58-500 Jelenia Góra

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • dokonywanie wstępnej formalnej i merytorycznej weryfikacji deklaracji i zeznań,
  • dokonywanie czynności sprawdzających dot. deklaracji i zeznań oraz czynności sprawdzających na zlecenie innych urzędów skarbowych,
  • badanie zasadności zwrotu podatku oraz wydawanie postanowień w sprawach przedłużenia terminu zwrotu podatku.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • • praca administracyjno-biurowa,
    • obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa itd.),
    • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • • budynek biurowy: siedziba Urzędu Skarbowego przy ul. Wolności 121
    • pomieszczenie biurowe w budynku wielokondygnacyjnym bez windy,
    • urząd nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich,
    • parking przy budynku urzędu.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: powyżej 3 lat w obszarze stosowania przepisów prawa podatkowego

  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętność obsługi aplikacji biurowych,
    • umiejętność redagowania pism,
    • dobra znajomość przepisów prawa podatkowego oraz umiejętność jego praktycznego stosowania,
    • komunikatywność.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: wyższe prawnicze, ekonomiczne, administracyjne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: powyżej 2 lat w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania dodatkowe:
  • umiejętność obsługi systemów informatycznych funkcjonujących w resorcie finansów wymaganych na danym stanowisku.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagania niezbędne w zakresie doświadczenia zawodowego

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    29-04-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Powstańców Śląskich 24,26
    53-333 Wrocław
    lub osobiście: kancelaria parter-pok. 05
    czy też w formie elektronicznej opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.

Inne informacje:

    Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne, zostaną poinformowani (telefonicznie lub e-mailem) o terminie dalszego etapu naboru. Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). W ofercie należy podać dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu) oraz numer ogłoszenia.

    W celu spełnienia wymagań formalnych należy dostarczyć kopie wszystkich ww. wymaganych dokumentów i oświadczeń z poz. „wymagane dokumenty i oświadczenia”. Oświadczenia kandydatów muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, w przeciwnym razie oferta nie będzie spełniać wymogów formalnych.

    Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.

    Zachęcamy do zapoznania się z wewnętrzną procedurą naboru w Izbie Skarbowej we Wrocławiu, która jest dostępna na stronie internetowej Izby Skarbowej we Wrocławiu www.wroclaw.apodatkowa.gov.pl

    Metody i techniki naboru:
    1. Test z wiedzy.
    2. Rozmowa kwalifikacyjna.


    Kwota minimalnego miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego wynosi 2.810,76 zł brutto.

    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 75 647 35 73 (sprawy dotyczące zadań na stanowisku), 75 646 52 12 (sprawy organizacyjne i formalne).

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.