Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • konsultant
  • do spraw realizowania polityki informacyjnej Urzędu
  • w Wydziale Prasowym i Public Relations w Gabinecie Prezesa

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    01-211 Warszawa, ul. M. Kasprzaka 18/20

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • udzielanie wypowiedzi i wywiadów dziennikarzom prasowym, radiowym i telewizyjnym, w tym również mediom zagranicznym (odpowiedzi udzielane osobiście, telefonicznie lub pocztą e-mail), a także redagowanie komunikatów prasowych oraz sprostowań do artykułów prasowych;
  • przygotowywanie konferencji prasowych oraz organizowanie i autoryzowanie wywiadów udzielanych dziennikarzom przez Prezesów oraz kierowników komórek organizacyjnych UKE;
  • inicjowanie współpracy z mediami;
  • monitorowanie informacji branżowych w prasie, RTV, portalach internetowych;
  • opracowywanie i redagowanie informacji do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej UKE;
  • udział w działaniach informacyjno-promocyjnych;
  • udział w pracach redakcyjnych dotyczących corocznego sprawozdania z działalności Prezesa UKE.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
    – stres spowodowany pracą pod presją czasu z dużą liczbą dziennikarzy reprezentujących różne dziedziny związane z zakresem zadań Urzędu.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – możliwość poruszania się po budynku, w którym znajdują się windy;
    – praca w siedzibie urzędu – na czwartym piętrze;
    – narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy;
    – praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;
    – poruszanie się po budynku: cztery windy, po dwie z każdej strony budynku;
    – toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze public relations;
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość języka angielskiego na poziomie B1;
    • Znajomość przepisów ustaw:
    • Prawo telekomunikacyjne,
    • Prawo pocztowe,
    • o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych,
    • Prawo prasowe,
    • o dostępie do informacji publicznej.
    • Posiadanie wiedzy z zakresu:
    • public relations, funkcjonowania administracji publicznej oraz funkcjonowania rynków telekomunikacyjnego i pocztowego.
    • Umiejętność:
    • redakcji tekstów o zróżnicowanej problematyce,
    • poprawnego i przejrzystego przekazywania informacji dziennikarzom,
    • działania w warunkach stresowych i kryzysowych, wymagających szybkiego podejmowania decyzji i gotowości do niezwłocznego udzielania wypowiedzi i komentarzy z wielu dziedzin,
    • wystąpień publicznych i prezentacji,
    • analizy i syntezy informacji oraz wyciągania stosownych wniosków.
    • Posiadanie kompetencji w zakresie: skutecznej komunikacji, umiejętności współpracy, umiejętności analitycznych.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe lub podyplomowe z zakresu politologii lub dziennikarstwa;
  • doświadczenie w administracji publicznej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie 2 lat doświadczenia w obszarze public relations;
  • kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie B1

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe lub podyplomowe z zakresu politologii lub dziennikarstwa;
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia w administracji publicznej.

Termin składania dokumentów:

    14-04-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Urząd Komunikacji Elektronicznej
    Kasprzaka 18/20
    01-211 Warszawa
    z dopiskiem „Konsultant GP/WP/4”

Inne informacje:


    Oferty otrzymane po terminie i niespełniające wymagań formalnych (w tym brak wymaganych dokumentów oraz oryginałów oświadczeń) i koniecznych nie będą rozpatrywane.
    W razie złożenia dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę nadania
    w placówce pocztowej.
    Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną zniszczone.

    Podczas naboru zastosowane zostaną następujące metody i techniki naboru:
    – sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych;
    – test wiedzy;
    – zadanie praktyczne (przygotowanie krótkiej wypowiedzi na zadany temat);
    – test kompetencyjny;
    – rozmowa kwalifikacyjna.

    Informacje o naborze można uzyskać pod nr telefonu: (22) 53 49 227 oraz pod adresem poczty elektronicznej rekrutacja@uke.gov.pl.