Izba Skarbowa w Bydgoszczy
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- kontroler rozliczeń
- w Samodzielnym Referacie Rachunkowości i Spraw Wierzycielskich
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Bydgoszczy
ul. Warmińskiego 18
85-950 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy:
- Radziejów
- Urząd Skarbowy
ul. Rolnicza 6
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- księgowanie w dostępnych aplikacjach na kartach kontowych podatników operacji księgowych w tym m.in. przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów oraz decyzji i zaliczeń nadpłat z tytułu podatków,
- uzgadnianie zaksięgowanych operacji z dokumentami źródłowymi w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji finansowej podatnikom, Izbie Skarbowej, Ministerstwu Finansów,
- systematyczna analiza kart kontowych podatników oraz bezzwłoczne podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, tj, upomnień i tytułów wykonawczych oraz aktualizacja tytułów wykonawczych – w celu ściągnięcia zaległości w trybie egzekucji administracyjnej,
- weryfikacja zgodności wpłat podatków w formie zaliczek na podatki dochodowe ze złożonymi deklaracjami rocznymi w dostępnej aplikacji, sporządzanie niezbędnych przeksięgowań i postanowień w tym zakresie oraz przekazywanie nieprawidłowości do komórki obsługi bezpośredniej,
- zapewnienie odpowiednich środków finansowych na właściwym rachunku bankowym do dokonania w terminie wymaganych zwrotów nadpłat w poszczególnych podatkach,
- zlecenie zwrotów podatków, obsługa zajęć wierzytelności dokonanych przez komorników sądowych, wykonywanie obowiązków wierzyciela na podstawie ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji generowanie i zlecenie przelewów do organizacji pożytku publicznego,
- bieżąca współpraca z innymi urzędami skarbowymi w zakresie obsługi kart kontowych podatników, dla których występuje zmiana właściwego organu podatkowego,
- współuczestniczenie w przygotowywaniu danych do sprawozdań, analiz w ramach właściwości rzeczowej referatu rachunkowości.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca wymagająca posiadania umiejętności interpersonalnych,
– dobrej organizacji pracy,
– praca wymagająca stałego kontaktu z podatnikami,
– praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie,
– budynek bez windy, częściowo przystosowany architektonicznie do poruszania się osób niepełnosprawnych,
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące lub ekonomiczne,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- bardzo dobra znajomość przepisów Ordynacji podatkowej, z zakresu rachunkowości podatkowej, znajomość przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, aktów wykonawczych,
- doświadczenie zawodowe: 0,5 roku w administracji państwowej,
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub podobne,
- przeszkolenie z zakresu rachunkowości, finansów publicznych,
- znajomość obsługi programów komputerowych POLTAX i POLTAX 2B, WHTAX,
- wskazana znajomość przepisów ustaw podatkowych,
- doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy w rachunkowości, w tym w zakresie rozrachunków publiczno-prawnych
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności kandydata
Termin składania dokumentów:
- 05-04-2016
Miejsce składania dokumentów:
- Izba Skarbowa
ul. Dr. E. Warmińskiego 18
85-950 Bydgoszcz
z dopiskiem „oferta pracy Radziejów RP 3/1”
Inne informacje:
- Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty zawarte w ofercie pracy, w szczególności oświadczenia powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Wzory oświadczeń dostępne na stronie www.bydgoszcz.apodatkowa.gov.pl (zakładka: Ogłoszenia → Nabór).
Wynagrodzenie zasadnicze wynosi 2 061,22 zł brutto – przy ustalonym mnożniku kwoty bazowej 1,100.
Oferty odrzucone, zostaną komisyjnie zniszczone. Informacje dotyczące procedury naboru można uzyskać pod nr telefonu 52 58 56 120 lub pisząc na adres e-mail: nabory@kp.mofnet.gov.pl