Izba Skarbowa w Gdańsku
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- księgowy
- do spraw rachunkowości
- w Samodzielnym Referacie Rachunkowości
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Gdańsku
ul. Długa 75/76
80-831 Gdańsk
Miejsce wykonywania pracy:
- Pruszcz Gdański
- Urząd Skarbowy w Pruszczu Gdańskim
ul. I. Łukasiewicza 2
83-000 Pruszcz Gdański
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie ewidencji przypisów, odpisów, wpłat,zwrotów i zaliczeń nadpłat z tytułu podatków w celu prowadzenia rozrachunków z podatnikami i płatnikami.
- Dokonywanie rozliczeń podatników z tytułu wpłat, nadpłat, zaległości oraz zwrotów podatku w celu prawidłowości oraz terminowości wykonywanych zadań mogących mieć wpływ na likwidację nadpłat oraz zaległości oraz wydawanie postanowień w tym zakresie w celu udokumentowania w/w czynności.
- Rozliczanie i przekazywanie wpływów uprawnionym podmiotom w celu prawidłowego realizowania zadań określonych w przepisach odrębnych.
- Wykonywanie sprawozdawczości w celu realizowania zadań wynikających z przepisów odrębnych.
- Prowadzenie ewidencji i rozliczanie sum depozytowych w celu prowadzenia prawidłowości rozliczeń.
- Prowadzenie ewidencji grzywien, mandatów, kar pieniężnych, kosztów egzekucyjnych związanych z dochodzonymi należnościami i innych należności nałożonych na podstawie właściwych przepisów prawnych w celu prawidłowego rozliczania z budżetem.
- Ustalanie stanu zobowiązań podatkowych niezbędnych do wystawienia zaświadczenia o niezaleganiu lub stanie zaległości w podatkach w celu ich wydania.
- Przeprowadzanie rozliczenia rachunkowo-kasowego pracowników komórki organizacyjnej egzekucji administracyjnej w celu weryfikacji prawidłowości rozliczeń.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-praca administracyjno-biurowa,
– praca w siedzibie urzędu z klientem zewnętrznym,
– na stanowisku pracy nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy,
– podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to: komputer, drukarka, telefon,
-praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
– większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej,
-stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku,
-wejście główne budynku dostosowane jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, w pozostałej części budynku istnieją bariery architektoniczne – brak windy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- podstawowa wiedza w zakresie przepisów prawa podatkowego oraz rachunkowości
wymagania dodatkowe
- 6 miesięcy pracy w administracji publicznej
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
- 21-09-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Izba Skarbowa
Długa 75/76
80-831 Gdańsk
kancelaria – I p. pok.104
Inne informacje:
Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności.
W ofercie należy podać numer ogłoszenia.
Wymagane dokumenty, w szczególności składane oświadczenia winny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata.
Oferty niekompletne i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w urzędzie pocztowym lub data złożenia w kancelarii Izby Skarbowej).
Postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w 3 etapach:
I – ocena złożonych dokumentów
II- sprawdzian wiedzy
III- rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu będą powiadamiani telefonicznie o kolejnych etapach rekrutacji.
W tym celu prosimy o podanie w składanych ofertach numeru telefonu kontaktowego.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równa uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o sposobie postępowania z ofertami pracy kandydatów po zakończonym naborze:
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych w trakcie naboru podlegają komisyjnemu zniszczeniu z wyjątkiem dokumentów czterech najlepszych kandydatów, które przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru i po tym okresie podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: (58) 30-02-300 wew.506.