Izba Skarbowa w Łodzi
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- księgowy
- w Samodzielnym Oddziale Płac
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Łodzi
al. Kościuszki 83
90-436 Łódź
Miejsce wykonywania pracy:
- Łódź
- Izba Skarbowa w Łodzi
al. Kościuszki 83
90-436 Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sporządzanie list płac w oparciu o dokumenty kadrowe i obowiązujące przepisy oraz przekazywanie wynagrodzeń na konta pracownicze, dokonywanie wypłat z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych zgodnie z przekazanymi dyspozycjami;
- terminowe obliczanie, sporządzanie i przekazywanie do ZUS deklaracji rozliczeniowych i składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne i na Fundusz Pracy;
- kompletowanie dokumentacji, sporządzanie rocznych deklaracji dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych, potrącanie podatku od dokonywanych wypłat oraz terminowe przekazywanie do Urzędu Skarbowego;
- kompletowanie i przekazywanie do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych innych dokumentów niezbędnych do realizacji świadczeń wypłacanych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych, w tym zaświadczeń o wynagrodzeniach Rp-7 do naliczania rent i emerytur;
- wystawianie pracownikom zaświadczeń o wysokości osiągniętych dochodów;
- prowadzenie kart wynagrodzeń wraz z potrąceniami.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca w siedzibie Izby Skarbowej na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego,
– praca przeważnie siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
– praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
– narzędzia pracy – sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.).
– stanowisko pracy zlokalizowane w budynku trzypiętrowym,
– stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
– budynek posiada bariery architektoniczne (brak podjazdów dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, brak pomieszczeń higienicznosanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych).
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów finansowo – księgowych oraz przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości,
- komunikatywność, umiejętność przekazywania informacji.
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe,
- zaświadczenie o ukończeniu kursu rachunkowości,
- umiejętność obsługi systemów : PŁATNIK, PŁACE,
- min. 6 miesięcy pracy na stanowiskach finansowo – księgowych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydatek/kandydatów.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 12-04-2016
Miejsce składania dokumentów:
- Izba Skarbowa w Łodzi
al. Kościuszki 83
90-436 Łódź
Kancelaria, pokój nr 1
z dopiskiem: oferta pracy nr 179623
Inne informacje:
- Wymagane oświadczenia i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Oferty należy składać w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej.
Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji:
– weryfikacja formalna ofert,
– sprawdzian wiedzy merytorycznej i kompetencji,
– rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.248,61 zł. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-135.
Wzory oświadczeń dostępne są pod adresem https://dsc.kprm.gov.pl/wzory-oswiadczen-w-naborach