Izba Skarbowa w Łodzi

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • księgowy
  • w Dziale Rachunkowości RP

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Skarbowy Łódź-Polesie ul. 6 Sierpnia 84/86 90-646 Łódź

Miejsce wykonywania pracy:

  • Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • ewidencjonowanie wpłat, zwrotów, przypisów i odpisów,
  • przygotowywanie postanowień systemowych w sprawach zaliczania wpłat/nadpłat/zwrotów, w celu prawidłowej realizacji zadań wynikających z przepisów prawa,
  • realizacja wniosków oraz obsługa zajęć wierzytelności,
  • sporządzanie raportów kontrolnych celem dokonania uzgodnień zapisów na kontach szczegółowych,
  • uzgadnianie prawidłowości dokonanych wpłat,
  • obsługa rachunków bankowych – wprowadzanie przelewów bankowych do systemu,
  • ewidencjonowanie oraz przygotowywanie dokumentów księgowych celem przekazania ich do archiwum.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu,
    – stres związany z obsługą klienta zewnętrznego.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
    – stanowisko oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
    – brak barier architektonicznych.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość prawa podatkowego oraz przepisów ustawy Ordynacja podatkowa,
    • komunikatywność,
    • umiejętność przekazywania informacji.

wymagania dodatkowe

  • 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej,
  • wykształcenie wyższe,
  • obsługa systemu POLTAX, POLTAX2B, Ewidencje.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydatki/kandydata

Termin składania dokumentów:

    18-11-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa w Łodzi
    Al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź
    Kancelaria, pok. nr 1 z dopiskiem oferta 175181

Inne informacje:


    Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przesłanych za pośrednictwem poczty decyduje data stempla pocztowego. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.248,61 zł. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-334