Izba Skarbowa w Szczecinie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • księgowy
  • do spraw księgowości i rozliczeń
  • w Samodzielnym Oddziale Rachunkowości Budżetowej RB

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Szczecinie
    ul. Roosevelta 1-2
    70-525 Szczecin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie księgowości w zakresie wydatków zgodnie z przepisami prawa,
  • dekretowanie dokumentów zgodnie z klasyfikacją budżetową i kodami działań dla budżetu zadaniowego, wprowadzanie danych z zadekretowanych dokumentów do systemu
  • uzgadnianie sald rozrachunków Izby Skarbowej,
  • prowadzenie rachunkowości i obsługa finansowa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • prowadzenie rachunkowości i obsługa finansowa rachunku bankowego depozytów,
  • sporządzanie i przekazywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami sprawozdań budżetowych

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – kontakty zewnętrzne z pracownikami urzędów skarbowych,
    – kontakty zewnętrzne z kontrahentami Izby Skarbowej,
    – zagrożenie korupcją.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe,
    – oświetlenie sztuczne i naturalne,
    – stanowisko na II piętrze budynku,
    – winda,
    – podjazd dla osób niepełnosprawnych,
    – brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • przeszkolenie w zakresie obsługi systemu finansowo – księgowego dla prowadzenia rachunkowości dla jednostki budżetowej,
    • dobra znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej – ustawy o finansach wraz z przepisami rozporządzeń wykonawczych do ustawy, ponadto ustawy o rachunkowości,
    • rzetelność i dokładność,
    • umiejętność analitycznego myślenia,
    • samodzielność oraz umiejętność sprawnej organizacji pracy,
    • umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych i nieprzewidywalnych,
    • biegła obsługa komputera,
    • doświadczenie zawodowe powyżej 0,5 roku w pracy w administracji publicznej.

wymagania dodatkowe

  • znajomość programów Microsoft Office (Word, Excel).

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie o posiadanym obywatelstwie

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności kandydata określone w wymaganiach niezbędnych i dodatkowych,

Termin składania dokumentów:

    18-10-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Roosevelta 1-2
    70-525 Szczecin
    (lub osobiście w kancelarii, pok. 28)
    Prosimy o składanie ofert z dopiskiem: „Oferta pracy w Izbie Skarbowej w Szczecinie – RB” oraz o wskazanie numeru ogłoszenia.

Inne informacje:

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    Wynagrodzenie na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku: 2.248,61 zł brutto z wyłączeniem pochodnych.

    Oferty otrzymane po terminie lub niespełniające wymagań nie będą rozpatrywane. Życiorys, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
    Kandydaci spełniający wymagania zostaną poinformowani o terminie postępowania rekrutacyjnego. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Do składania ofert zapraszamy osoby niepełnosprawne. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 91-48-03-740