Izba Skarbowa w Szczecinie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- księgowy
- do spraw księgowości i rozliczeń
- w Samodzielnym Oddziale Rachunkowości Budżetowej RB
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Szczecinie
ul. Roosevelta 1-2
70-525 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
- Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie księgowości w zakresie wydatków zgodnie z przepisami prawa,
- dekretowanie dokumentów zgodnie z klasyfikacją budżetową i kodami działań dla budżetu zadaniowego, wprowadzanie danych z zadekretowanych dokumentów do systemu
- uzgadnianie sald rozrachunków Izby Skarbowej,
- prowadzenie rachunkowości i obsługa finansowa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- prowadzenie rachunkowości i obsługa finansowa rachunku bankowego depozytów,
- sporządzanie i przekazywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami sprawozdań budżetowych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– kontakty zewnętrzne z pracownikami urzędów skarbowych,
– kontakty zewnętrzne z kontrahentami Izby Skarbowej,
– zagrożenie korupcją.
– stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe,
– oświetlenie sztuczne i naturalne,
– stanowisko na II piętrze budynku,
– winda,
– podjazd dla osób niepełnosprawnych,
– brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- przeszkolenie w zakresie obsługi systemu finansowo – księgowego dla prowadzenia rachunkowości dla jednostki budżetowej,
- dobra znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej – ustawy o finansach wraz z przepisami rozporządzeń wykonawczych do ustawy, ponadto ustawy o rachunkowości,
- rzetelność i dokładność,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- samodzielność oraz umiejętność sprawnej organizacji pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych i nieprzewidywalnych,
- biegła obsługa komputera,
- doświadczenie zawodowe powyżej 0,5 roku w pracy w administracji publicznej.
wymagania dodatkowe
- znajomość programów Microsoft Office (Word, Excel).
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności kandydata określone w wymaganiach niezbędnych i dodatkowych,
Termin składania dokumentów:
- 18-10-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Izba Skarbowa
Roosevelta 1-2
70-525 Szczecin
(lub osobiście w kancelarii, pok. 28)
Prosimy o składanie ofert z dopiskiem: „Oferta pracy w Izbie Skarbowej w Szczecinie – RB” oraz o wskazanie numeru ogłoszenia.
Inne informacje:
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wynagrodzenie na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku: 2.248,61 zł brutto z wyłączeniem pochodnych.
Oferty otrzymane po terminie lub niespełniające wymagań nie będą rozpatrywane. Życiorys, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kandydaci spełniający wymagania zostaną poinformowani o terminie postępowania rekrutacyjnego. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Do składania ofert zapraszamy osoby niepełnosprawne. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 91-48-03-740