Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

  • Komendant Miejski PSP
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • księgowy
  • w Wydziale Finansów

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
    ul. Westerplatte 19
    31 – 033 Kraków

Miejsce wykonywania pracy:

  • Kraków

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie rejestru wpływających faktur i rachunków do zapłaty oraz przekazywanie ich do opisu i do sprawdzenia pod względem merytorycznym.
  • Sporządzanie poleceń przelewu na otrzymane faktury i rachunki.
  • Prowadzenie księgowości kont analitycznych i syntetycznych oraz sprawozdawczości finansowej zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Komendy.
  • Rozliczenie kosztów delegacji służbowych i zaliczek gotówkowych na zakupy.
  • Prowadzenie dokumentacji księgowej zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami.
  • Rozliczanie dotacji KSRG.
  • Wykonywanie innych czynności zleconych przez Głównego Księgowego w ramach zadań realizowanych przez Wydział Finansów.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • 1) praca biurowo – administracyjna w siedzibie urzędu, w systemie codziennym
    od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30;
    2) wynagrodzenie w przedziale od 1750 zł. – 2000 zł brutto łącznie z dodatkiem za wysługę lat.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • 1) praca na drugim piętrze budynku, brak windy,
    2) narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner,
    3) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
    4) brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w księgowości jednostki sektora finansów publicznych.
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • Znajomość rachunkowości budżetowej.
    • Znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości oraz ustawy o Państwowej Straży Pożarnej.
    • Umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych i finansowo – księgowych.

wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe.
  • Kursy i szkolenia z zakresu księgowości.
  • Znajomość zagadnień pracy administracyjno – biurowej.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i sprawnej organizacji pracy.
  • Dokładność, samodzielność, komunikatywność.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kursy i szkolenia oraz doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy z poprzednich miejsc pracy o ile wcześniej kandydat pozostawał w stosunku pracy).
  • Referencje.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    12-12-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Dokumenty należy składać na dzienniku podawczym tut. Komendy od poniedziałku do piątku w godz. 7.30–15.30 lub listownie w terminie do 12.12.2015 r. (liczy się data stempla pocztowego)
    Komenda Miejska PSP w Krakowie,
    ul. Westerplatte 19, 31-033 Kraków

Inne informacje:

    Na wszystkich składanych kopiach dokumentów należy umieścić następującą adnotację: „Potwierdzam za zgodność z oryginałem” – data, własnoręczny podpis.

    Aplikacje mogą być składane tylko w formie pisemnej. W liście motywacyjnym należy podać numer ogłoszenia.

    Aplikacje złożone po terminie oraz niekompletne nie będą rozpatrywane.

    Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca kolejnego etapu naboru dostępne będą na stronie www.psp.krakow.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy Miejskiej PSP w Krakowie w terminie dwóch tygodni od wpływu wszystkich aplikacji.
    Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
    Aplikacje osób nie zakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone w terminie do dwóch miesięcy od daty zakończenia postępowania kwalifikacyjnego.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 12 6168331.