Archiwum Państwowe w Radomiu
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- młodszy archiwista
- do spraw do spraw obsługi punktu informacyjnego
- w Oddziale Ewidencji, Informacji i Udostępniania
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Archiwum Państwowe w Radomiu
ul. Wernera 7
26-600 Radom
Miejsce wykonywania pracy:
- Radom
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- udzielanie informacji o zasobie, dokumentacji osobowo – płacowej oraz o sposobie załatwiania spraw
- prowadzenie spraw związanych z wypożyczaniem poza Archiwum kopii materiałów archiwalnych
- prowadzenie poszukiwań materiałów archiwalnych w celu wyszukania informacji niezbędnych do załatwienia kwerend od osób i instytucji
- uwierzytelnianie kopi materiałów archiwalnych i dokumentacji osobowo-płacowej
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Kontakt z klientami zewnętrznymi co najmniej kilka razy dziennie.
Budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Kontakt z kurzem na stanowisku pracy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 miesiące doświadczenia zawodowego w pracy związanej z obsługą klienta w adminitracji państwowej lub doświadczenie w archiwum państwowym
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość jężyka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- znajomość ustawy archiwalnej i przepisów archiwalnych
- umiejętność pracy z komputerem oraz przeszukiwania ogólnodostępnych internetowych archiwalnych baz danych
- komunikatywność
wymagania dodatkowe
- specjalistyczne kursy z zakresu archiwistyki
- znajomość języka rosyjskiego na poziomie rozumienia tekstu
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
- 10-11-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Archiwum Państwowe
Wernera 7
26-600 Radom
Inne informacje:
- – Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej,
– Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data złożenia oferty w siedzibie Archiwum lub data stempla pocztowego),
– Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
– Dokumentów nie odsyłamy, oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
– Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. – (48) 377-90-50
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.