Komenda Powiatowa Policji w Działdowie
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Działdowie
13-200 Działdowo
ul. Grunwaldzka 8
Miejsce wykonywania pracy:
- Działdowo
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie postępowań sprawdzających wobec osób ubiegających się o zatrudnienie, przyjęcie do służby oraz osób zatrudnionych, pełniących służbę w KPP w Działdowie
- bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w jednostce organizacyjnej Policji, – prowadzenie ewidencji, rejestrów, teczek dokumentacji niejawnej, dzienników książek ewidencyjnych
- organizacja pracy Kancelarii Tajnej (zapewnienie możliwości ustalenia w każdych okolicznościach, gdzie znajduje się dokument niejawny klasyfikowany jako „zastrzeżony”, „tajny”, „ściśle tajny” pozostający w dyspozycji Komendy Powiatowej Policji w Działdowie
- uczestniczenie w pracach komisji dokonującej przekazywania komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Działdowie oraz jednostek podległych, – kontrola przestrzegania właściwego oznaczenia i rejestrowania dokumentów w Kancelarii Tajnej w Komendzie Powiatowej Policji w Działdowie
- rozliczenie pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku zwolnienia ze służby/pracy lub przeniesienia do innej jednostki, – prowadzenie zbioru przepisów rejestrowych niejawnych oraz ich aktualizacja
- udostępnianie lub wydawanie dokumentów osobom uprawnionym, tzn. posiadającym ważne poświadczenie bezpieczeństwa o odpowiedniej klauzuli dostępu do informacji niejawnych
- przygotowywanie kwartalnych, rocznych sprawozdań polegających na zestawieniu wyników pracy na tym stanowisku
- prowadzenie bezpośredniego nadzoru nad obiegiem dokumentów niejawnych w jednostce organizacyjnej
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa w siedzibie urzędu.
Praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
- pozostałe wymagania niezbędne:
- teoretyczna i praktyczna znajomość zasad pracy biurowej
- biegła umiejętność obsługi komputera (znajomość pakietów biurowych MS Office, Open Office)
- umiejętność sporządzania dokumentów
- bardzo dobra organizacja czasu pracy, -samodzielność, odpowiedzialność,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
- sumienność, dokładność
- niekaralność
wymagania dodatkowe
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych i przepisów wykonawczych do tej ustawy
- skrupulatność, rzetelność
- systematyczność
- łatwość nawiązywania kontaktów
- 1 rok doświadczenia w pracy w komórce odpowiadającej za zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 15-10-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Powiatowa Policji
Grunwaldzka 8
13-200 Działdowo
Inne informacje:
- Umowa na czas określony w celu zastępstwa. Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu). Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci, którzy nie zakwalifikują się do procesu selekcji nie zostaną o tym powiadomieni telefonicznie ani pisemnie. W przedkładanej ofercie prosimy o podanie kontaktowego nr telefonu oraz określenie jakiego dotyczy stanowiska. Dodatkowe informacje są udzielane pod nr telefonu (0-23) 698-02-25