Komenda Powiatowa Policji w Działdowie

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Powiatowa Policji w Działdowie
    13-200 Działdowo
    ul. Grunwaldzka 8

Miejsce wykonywania pracy:

  • Działdowo

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań sprawdzających wobec osób ubiegających się o zatrudnienie, przyjęcie do służby oraz osób zatrudnionych, pełniących służbę w KPP w Działdowie
  • bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w jednostce organizacyjnej Policji, – prowadzenie ewidencji, rejestrów, teczek dokumentacji niejawnej, dzienników książek ewidencyjnych
  • organizacja pracy Kancelarii Tajnej (zapewnienie możliwości ustalenia w każdych okolicznościach, gdzie znajduje się dokument niejawny klasyfikowany jako „zastrzeżony”, „tajny”, „ściśle tajny” pozostający w dyspozycji Komendy Powiatowej Policji w Działdowie
  • uczestniczenie w pracach komisji dokonującej przekazywania komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Działdowie oraz jednostek podległych, – kontrola przestrzegania właściwego oznaczenia i rejestrowania dokumentów w Kancelarii Tajnej w Komendzie Powiatowej Policji w Działdowie
  • rozliczenie pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku zwolnienia ze służby/pracy lub przeniesienia do innej jednostki, – prowadzenie zbioru przepisów rejestrowych niejawnych oraz ich aktualizacja
  • udostępnianie lub wydawanie dokumentów osobom uprawnionym, tzn. posiadającym ważne poświadczenie bezpieczeństwa o odpowiedniej klauzuli dostępu do informacji niejawnych
  • przygotowywanie kwartalnych, rocznych sprawozdań polegających na zestawieniu wyników pracy na tym stanowisku
  • prowadzenie bezpośredniego nadzoru nad obiegiem dokumentów niejawnych w jednostce organizacyjnej

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca biurowa w siedzibie urzędu.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • teoretyczna i praktyczna znajomość zasad pracy biurowej
    • biegła umiejętność obsługi komputera (znajomość pakietów biurowych MS Office, Open Office)
    • umiejętność sporządzania dokumentów
    • bardzo dobra organizacja czasu pracy, -samodzielność, odpowiedzialność,
    • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
    • sumienność, dokładność
    • niekaralność

wymagania dodatkowe

  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych i przepisów wykonawczych do tej ustawy
  • skrupulatność, rzetelność
  • systematyczność
  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • 1 rok doświadczenia w pracy w komórce odpowiadającej za zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    15-10-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Powiatowa Policji
    Grunwaldzka 8
    13-200 Działdowo

Inne informacje:

    Umowa na czas określony w celu zastępstwa. Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu). Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci, którzy nie zakwalifikują się do procesu selekcji nie zostaną o tym powiadomieni telefonicznie ani pisemnie. W przedkładanej ofercie prosimy o podanie kontaktowego nr telefonu oraz określenie jakiego dotyczy stanowiska. Dodatkowe informacje są udzielane pod nr telefonu (0-23) 698-02-25