Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- podreferendarz
- do spraw obsługi korespondencji
- w Wydziale Ogólnym w Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym
ul. Przyczółkowa 109A, 02-968 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Obsługa CANARD związana z odbieraniem, segregowaniem i przekazywaniem do poszczególnych wydziałów korespondencji przychodzącej (zewnętrznej i wewnętrznej);
- Przygotowywanie do wysyłania korespondencji wychodzącej, z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych;
- Rozdzielanie spraw pomiędzy pracowników CANARD, zgodnie z dekretacją;
- Obsługa sekretarsko – biurowa kierownictwa CANARD.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca przy komputerze, wymagająca wymuszonej pozycji ciała; praca wykonywana przez 8 godzin dziennie,
– narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, fax;
– budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych w zakresie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, przystosowanych toalet, natomiast brak jest w budynku windy;
– oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne z temperaturą w pomieszczeniu nie mniejszą niż 18 stopni Celsjusza,
z wentylacją grawitacyjną i klimatyzacją;
Inne
Mnożnik kwoty bazowej: 1,121
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość struktury organizacyjnej Inspektoratu,
- znajomość przepisów dot. instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt,
- umiejętność obsługi komputera w szczególności programów Microsoft Office w tym Excel i Access oraz Internetu,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność,
- orientacja na klienta,
- sumienność
- samodzielność
wymagania dodatkowe
- Prawo jazdy kat. B
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych.
Termin składania dokumentów:
- 22-12-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro Dyrektora Generalnego
Aleje Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.88.2015.0951
Inne informacje:
- Liczy się data stempla pocztowego. Prosimy o napisanie w liście motywacyjnym, jakiego ogłoszenia dotyczy oferta–numer podany w „miejscu składania dokumentów”.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania rekrutacyjnego. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub faksem lub otrzymane po terminie lub nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Przyjmujemy tylko kserokopie dokumentów. W przypadku wpływu dużej liczby ofert, Urząd zastrzega sobie możliwość rozsyłania informacji o terminie postępowania rekrutacyjnego wyłącznie drogą e-mailową. W sytuacji braku dostępu kandydata do poczty elektronicznej, prosimy o zamieszczenie takiej informacji wraz z telefonem kontaktowym w liście motywacyjnym.
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. Za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierając wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumenty-do-pobrania.
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera. Pod tym adresem znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@gitd.gov.pl.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
________________________________________