Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • podreferendarz
  • do spraw obsługi biurowo – administracyjnej
  • w Departamencie Budżetu i Administracji

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    Plac Powstańców Warszawy 1
    00-950 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • pomoc w prowadzeniu ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych, prawnych oraz wyposażenia. Rejestracja i oznaczanie środków trwałych oraz składników wyposażenia;
  • wycena majątku i weryfikacja wycen sporządzonych przez Laboratoria i Delegatury UOKiK sprzętu przeznaczonego do likwidacji;
  • prowadzenie spraw związanych z radiofonią i telewizją w UOKiK oraz monitorowanie terminowego dokonywania płatności za abonament radiowo – telewizyjny;
  • prowadzenie spraw związanych z refundacją kosztów zakupu okularów korygujących, w tym ich rejestr oraz bieżący monitoring przydzielonego dofinansowania na zakup okularów;
  • pomoc w prowadzeniu spraw telekomunikacyjnych;
  • aktualizacja danych pracowników zawartych w intranecie oraz na tabliczkach informacyjnych znajdujących się przy drzwiach pokoi zajmowanych przez pracowników;
  • zapewnienie obsługi technicznej sal konferencyjnych w tym rezerwacji sal;

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • 1. praca biurowa przy komputerze,
    na pełen etat 5 dni w tygodniu po 8 godzin dziennie;

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • UOKiK mieści się w zabytkowym budynku przy Placu Powstańców Warszawy 1. Budynek jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Łazienka, dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, zlokalizowana jest na III piętrze. Pokój mieści się na V piętrze, charakter pracy wymaga obsługi komputera i innych sprzętów biurowych.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą administracyjną lub doświadczenie w gospodarowaniu majątkiem;
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów w zakresie gospodarowania majątkiem rzeczowym;
    • praktyczna znajomość pakietu MS Office;
    • posiadanie kompetencji: pozytywne podejście do klienta;

wymagania dodatkowe

  • 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej;
  • przeszkolenie z zakresu prowadzenia ewidencji majątku;

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe ( np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne, z których bezsprzecznie wynika faktyczny okres zatrudnienia i wykonywane zadania).

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów poświadczających umiejętności (zaświadczenia ukończenia kursów, certyfikaty językowe itp.).

Termin składania dokumentów:

    22-12-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    pl. Powstańców Warszawy 1
    00-950 Warszawa

    lub składać w Kancelarii UOKiK, z dopiskiem „DBA-PREF-Z (w przypadku przesłania dokumentów pocztą liczy się data stempla pocztowego).

Inne informacje:

    Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, podpisane odręcznie i opatrzone datą – do pobrania pod adresem: http://uokik.gov.pl/kariera_w_uokik.php

    Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie
    na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
    Przekazanie dokumentów wymienionych w części „kopie innych dokumentów i oświadczenia” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów.

    Planowane techniki i metody naboru:
    – sprawdzian wiedzy/próbka pracy,
    – rozmowa kwalifikacyjna,


    Zachęcamy do składania ofert osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

    Proces rekrutacji trwa co najmniej 1 miesiąc od dnia ukazania się ogłoszenia.
    Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione telefonicznie lub e-mailem.
    Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone po upływie co najmniej 4 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji.

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 556 02 44