Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- radca prawny
- w Wieloosobowym Stanowisku Pracy ds. Obsługi Procesowej i Postępowania Administracyjnego w Departamencie Prawnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Zdrowia ul. Miodowa 15 00-952 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie sprawy przed sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi, Sądem Najwyższym i Trybunałem Konstytucyjnym oraz innymi organami (zastępstwo procesowe),
- sporządzanie opinii prawnych, ekspertyz i analiz z zakresu działu „zdrowie”,
- opracowanie i opiniowanie projektów umów cywilnoprawnych, projektów postanowień i decyzji administracyjnych, projektów odpowiedzi organu na skargi do sądów administracyjnych,
- opracowywanie i opiniowanie pod względem prawno-redakcyjnym projektów aktów normatywnych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się;
urząd mieści się w budynku zabytkowym, posiada windę; budynek jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; pokój znajduje się na II piętrze w budynku B; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze w budynku B;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe magisterskie prawnicze,
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w zawodzie radcy prawnego,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- uprawnienia radcy prawnego,
- znajomość kpc, kpa, prawa cywilnego, prawa pracy,
- znajomość zasad techniki prawodawczej,
- wiedza systemowa z zakresu działu „zdrowie”,
- umiejętność argumentowania.
wymagania dodatkowe
- rok doświadczenia w pracy w administracji publicznej,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność obsługi komputera, w tym programu Lex,
- umiejętność negocjacji,
- dyspozycyjność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia dokumentu potwierdzającego wpis na listę radców prawnych,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zamieszczony na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia www.mz.gov.pl; Ministerstwo, Urząd, Praca.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.
Termin składania dokumentów:
- 04-01-2016
Miejsce składania dokumentów:
- Ministerstwo Zdrowia
Miodowa 15
00-952 Warszawa
z dopiskiem: z dopiskiem „ radca prawny w Departamencie Prawnym”
Inne informacje:
- W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu kontaktowego oraz adresu e – mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.mz.gov.pl; Ministerstwo, Urząd, Praca.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji. Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą
i podpisane własnoręcznie. Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie
3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Proponowane wynagrodzenie na stanowisku według mnożnika kwoty bazowej od 2,0 do 3,0.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonów:
– w Departamencie Prawnym – (22) 831-21-32
– w Biurze Kadr – (22) 63-49-665.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.