Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referendarz
  • do spraw legislacji
  • w Sekcji do Spraw Legislacji w Biurze Dyrektora Generalnego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Aleje Jerozolimskie 94,
    00-807 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Opracowywanie projektów aktów prawnych, we współpracy z właściwymi rzeczowo komórkami organizacyjnymi Głównego Inspektoratu, w zakresie kontroli przewozów drogowych.
  • Opiniowanie, we współpracy z właściwymi rzeczowo komórkami organizacyjnymi Głównego Inspektoratu, projektów aktów prawnych (niekiedy przesyłanych w języku angielskim) przekazywanych w ramach uzgodnień wewnątrz i międzyresortowych.
  • Opracowywanie, we współpracy z właściwymi rzeczowo komórkami organizacyjnymi Głównego Inspektoratu, pod względem prawnym i redakcyjnym, zgodnie z zasadami techniki prawodawczej, projektów wewnętrznych aktów prawnych wydawanych przez Głównego Inspektora i Dyrektora Generalnego.
  • Opiniowanie pod względem prawnym i redakcyjnym, zgodnie z zasadami techniki prawodawczej, projektów regulaminów organizacyjnych wojewódzkich inspektoratów transportu drogowego.
  • Monitorowanie zmian w przepisach prawnych dotyczących przewozu drogowego oraz działania Inspekcji.
  • Prowadzenie Dziennika Urzędowego GITD, rejestru porozumień, rejestru oraz zbiorów oryginałów upoważnień i pełnomocnictw udzielonych przez Głównego Inspektora, Zastępcę Głównego Inspektora i Dyrektora Generalnego oraz wydanych przez osoby kierujące komórkami organizacyjnymi GITD i ich zastępców oraz naczelników wydziałów komórek organizacyjnych.
  • Sporządzanie projektów upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Głównego Inspektora, Zastępcę Głównego Inspektora, Dyrektora Generalnego.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • • czynności merytoryczne i administracyjne wykonywane w trakcie pracy biurowej w pozycji siedzącej,

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • • praca wykonywana w budynku w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 94;
    • praca przy komputerze min. 4 godz. dziennie;
    • budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową (podjazdy, windy, toalety);
    • naturalne i sztuczne oświetlenie z temperaturą w pomieszczeniu nie mniejszą niż 18 stopni Celsjusza;
    • narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, kserokopiarka, fax.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe prawnicze
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów ustawy o transporcie drogowym, ustawy prawo o ruchu drogowym, podstawowych aktów wykonawczych do ustawy o transporcie drogowym, ustawy o służbie cywilnej;
    • znajomość zasad techniki prawodawczej, metodyki pracy legislatora, procedur prawodawczych;
    • organizacja pracy własnej, myślenie analityczne, samodzielność, sumienność, komunikatywność, współpraca w zespole

wymagania dodatkowe

  • 6 miesięcy pracy związanej z opracowywaniem aktów prawnych,
  • studia podyplomowe legislacyjne,
  • język angielski na poziomie średniozaawansowanym.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych.

Termin składania dokumentów:

    21-10-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Główny Inspektorat Transportu Drogowego
    Biuro Dyrektora Generalnego
    Al. Jerozolimskie 94
    00-807 Warszawa
    z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BDG.110.70.2015.0951

Inne informacje:

    Liczy się data stempla pocztowego.
    Prosimy o napisanie w liście motywacyjnym, jakiego ogłoszenia dotyczy oferta–numer podany w „miejscu składania dokumentów”.

    Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania rekrutacyjnego. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub faksem lub otrzymane po terminie lub nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Przyjmujemy tylko kserokopie dokumentów. W przypadku wpływu dużej liczby ofert, Urząd zastrzega sobie możliwość rozsyłania informacji
    o terminie postępowania rekrutacyjnego wyłącznie drogą e-mailową. W sytuacji braku dostępu kandydata do poczty elektronicznej, prosimy o zamieszczenie takiej informacji wraz z telefonem kontaktowym w liście motywacyjnym.

    Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych
    w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. Za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierając wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

    Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Kariera pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera/dokumenty-do-pobrania.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne w zakładce Kariera na stronie internetowej Inspektoratu pod adresem http://www.gitd.gov.pl/kariera. Pod tym adresem znajduję się również formularz kontaktowy, umożliwiający bezpośredni kontakt z działem rekrutacji. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres rekrutacja@gitd.gov.pl.

    Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu.

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.