Izba Skarbowa w Bydgoszczy

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw likwidacji rzeczy i praw majątkowych stanowiących własność Skarbu Państwa oraz do spraw ewidencji tytułów wykonawczych i sprawozdawczości
  • w Wielosobowym Stanowisku Egzekucji Administracyjnej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Dr. E. Warmińskiego 18
    85-950 Bydgoszcz

Miejsce wykonywania pracy:

  • Inowrocław
  • Urząd Skarbowy w Inowrocławiu
    al. Niepodległości 5
    88-100 Inowrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw związanych z likwidacją rzeczy, praw majątkowych i przechodzących na własność Skarbu Państwa lub stanowiących własność Skarbu Państwa na podstawie przepisów szczególnych w celu prowadzenia postępowania likwidacyjnego
  • wstępna weryfikacja tytułów egzekucyjnych wpływających do urzędu pod względem poprawności danych osobowych, podstaw prawnych itp. w celu prowadzenia egzekucji zgodnie z właściwością rzeczową i miejscową organu egzekucyjnego
  • wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu Egapoltax oraz przygotowywanie wprowadzonych tytułów egzekucyjnych do nadania klauzuli wykonalności w celu wszczęcia egzekucji
  • sporządzanie sprawozdań z zakresu likwidacji rzeczy, praw majątkowych przechodzących na własność Skarbu Państwa na podstawie przepisów szczególnych oraz sprawozdań z zakresu egzekucji należności budżetowych i wstępne opracowywanie analiz opisowych w celu realizacji zadań urzędu z zakresu statystyki
  • dokonywanie obsługi biurowej spraw związanych ze sprzedażą ruchomości w postępowaniu egzekucyjnym lub wykonaniu majątkowej represji karnej w celu zapewnienia formalnej poprawności prowadzonych postępowań
  • przygotowywanie do archiwizacji tytułów wykonawczych, z których egzekucja została zakończona w celu przekazania tych dokumentów do archiwum głównego Urzędu w celu ich archiwizowania
  • prowadzenie składnicy zajętych ruchomości (przyjmowanie ruchomości zwiezionych w postępowaniu egzekucyjnym oraz w wykonaniu majątkowej represji karnej, prowadzenie ksiąg magazynowych i dowodów przychodowo-rozchodowych ruchomości przyjętych do składnicy i wydanych ze składnicy) w celu przygotowania czynności licytacyjnych
  • przygotowywanie projektów postanowień o odmowie przystąpienia do egzekucji

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca wymagająca stałej aktualizacji wiedzy ze względu na zmieniające się warunki prawne wynikające z częstych nowelizacji przepisów,
    – bezpośredni lub telefoniczny kontakt z pracownikami lub klientem zewnętrznym,
    – praca wymagająca posiadania umiejętności pracy w zespole oraz umiejętności organizacyjnych,
    – często występująca presja czasu przy wykonywaniu zadań.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie,
    – budynek przystosowany architektonicznie do poruszania się osób niepełnosprawnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności kandydata

Termin składania dokumentów:

    09-10-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa w Bydgoszczy
    Urząd Skarbowy w Inowrocławiu
    al. Niepodległości 5
    88-100 Inowrocław
    z dopiskiem „oferta pracy EA II – zastępstwo”

Inne informacje:

    Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty zawarte w ofercie pracy, w szczególności oświadczenia powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
    Wynagrodzenie zasadnicze wynosi 1 873,84 zł brutto – przy ustalonym mnożniku kwoty bazowej 1,000.
    Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Informacje dotyczące procedury naboru można uzyskać pod nr telefonu 52 587 61 63 lub pisząc na adres e-mail: nabory@kp.mofnet.gov.pl