Izba Skarbowa w Bydgoszczy
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw likwidacji rzeczy i praw majątkowych stanowiących własność Skarbu Państwa oraz do spraw ewidencji tytułów wykonawczych i sprawozdawczości
- w Wielosobowym Stanowisku Egzekucji Administracyjnej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Dr. E. Warmińskiego 18
85-950 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy:
- Inowrocław
- Urząd Skarbowy w Inowrocławiu
al. Niepodległości 5
88-100 Inowrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw związanych z likwidacją rzeczy, praw majątkowych i przechodzących na własność Skarbu Państwa lub stanowiących własność Skarbu Państwa na podstawie przepisów szczególnych w celu prowadzenia postępowania likwidacyjnego
- wstępna weryfikacja tytułów egzekucyjnych wpływających do urzędu pod względem poprawności danych osobowych, podstaw prawnych itp. w celu prowadzenia egzekucji zgodnie z właściwością rzeczową i miejscową organu egzekucyjnego
- wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu Egapoltax oraz przygotowywanie wprowadzonych tytułów egzekucyjnych do nadania klauzuli wykonalności w celu wszczęcia egzekucji
- sporządzanie sprawozdań z zakresu likwidacji rzeczy, praw majątkowych przechodzących na własność Skarbu Państwa na podstawie przepisów szczególnych oraz sprawozdań z zakresu egzekucji należności budżetowych i wstępne opracowywanie analiz opisowych w celu realizacji zadań urzędu z zakresu statystyki
- dokonywanie obsługi biurowej spraw związanych ze sprzedażą ruchomości w postępowaniu egzekucyjnym lub wykonaniu majątkowej represji karnej w celu zapewnienia formalnej poprawności prowadzonych postępowań
- przygotowywanie do archiwizacji tytułów wykonawczych, z których egzekucja została zakończona w celu przekazania tych dokumentów do archiwum głównego Urzędu w celu ich archiwizowania
- prowadzenie składnicy zajętych ruchomości (przyjmowanie ruchomości zwiezionych w postępowaniu egzekucyjnym oraz w wykonaniu majątkowej represji karnej, prowadzenie ksiąg magazynowych i dowodów przychodowo-rozchodowych ruchomości przyjętych do składnicy i wydanych ze składnicy) w celu przygotowania czynności licytacyjnych
- przygotowywanie projektów postanowień o odmowie przystąpienia do egzekucji
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca wymagająca stałej aktualizacji wiedzy ze względu na zmieniające się warunki prawne wynikające z częstych nowelizacji przepisów,
– bezpośredni lub telefoniczny kontakt z pracownikami lub klientem zewnętrznym,
– praca wymagająca posiadania umiejętności pracy w zespole oraz umiejętności organizacyjnych,
– często występująca presja czasu przy wykonywaniu zadań.
– praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie,
– budynek przystosowany architektonicznie do poruszania się osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności kandydata
Termin składania dokumentów:
- 09-10-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Izba Skarbowa w Bydgoszczy
Urząd Skarbowy w Inowrocławiu
al. Niepodległości 5
88-100 Inowrocław
z dopiskiem „oferta pracy EA II – zastępstwo”
Inne informacje:
- Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty zawarte w ofercie pracy, w szczególności oświadczenia powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Wynagrodzenie zasadnicze wynosi 1 873,84 zł brutto – przy ustalonym mnożniku kwoty bazowej 1,000.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Informacje dotyczące procedury naboru można uzyskać pod nr telefonu 52 587 61 63 lub pisząc na adres e-mail: nabory@kp.mofnet.gov.pl