Izba Skarbowa w Gdańsku

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw obsługi NIP
  • w Drugim Samodzielnym Referacie Obsługi Bezposredniej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Gdańsku
    ul. Długa 75/76
    80-831 Gdańsk

Miejsce wykonywania pracy:

  • Kartuzy
  • Urząd Skarbowy w Kartuzach
    ul. Kościerska 13
    83-300 Kartuzy

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Pod nadzorem prowadzenie ewidencji podatników, płatników podatków i płatników składek ubezpieczeniowych, ewidencjonowanie danych w Centralnym Rejestrze Podmiotów Krajowej Ewidencji Podatników ( CRP KEP), rejestrowanie i wykreślanie z rejestru podatników podatku VAT i podatników VAT UE oraz prowadzenie analizy ryzyka podmiotów rejestrujacych sie, weryfikowanie danych w rej. lokalnych
  • Przyjmowanie pod nadzorem bezposrednio od klientów urzedu oraz z systemów informatycznych dokumentów rejestracyjnych dokonujac ich kontroli formalnej, wyjasnianie błedów w celu usprawnienia ich dalszego przetwarzania w Urzedzie oraz udzielanie niezbednych informacji podatnikom , płatnikom i inkasentom
  • Przygotowywanie pod nadzorem pisemnych informacji podmiotom uprawnionym w zakresie niezastrzezonym do własciwosci rzeczowej innych komórek organizacyjnych oraz wydawanie zaswiadczeeń

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu,
    – praca przy komputerze powyżej 4 h na dobę, w pozycji siedzącej,
    – praca biurowa pod presją czasu,
    – praca związana z koniecznością poruszania się po budynku.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku, oświetlone jest światłem dziennym oraz elektrycznym
    jarzeniowym, wyposażone jest w biurko, ergonomiczne siedzisko, telefon, zestaw komputerowy,
    – na parterze obiektu znajduje się toaleta dla niepełnosprawnych,
    – ciągi komunikacyjne w budynku są szerokie, umożliwiające poruszanie się np. wózkiem inwalidzkim.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • podstawowa wiedza w zakresie prawa podatkowego

wymagania dodatkowe

  • 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    16-12-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Długa 75/76
    80-831 Gdańsk
    kancelaria pok. 104 I p.

Inne informacje:


    Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności.
    Proponowane wynagrodzenie nie więcej niż 2.248,61 zł brutto.
    W ofercie należy podać numer ogłoszenia.
    W ofercie należy podać numer ogłoszenia.
    Wymagane dokumenty, w szczególności składane oświadczenia winny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata. Wzór oświadczeń do pobrania na stronie internetowej Izby Skarbowej w Gdańsku w zakładce Ogłoszenia: Nabór – Wzory oświadczeń.
    Oferty niekompletne i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w urzędzie pocztowym lub data złożenia w kancelarii Izby Skarbowej).
    Postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w 3 etapach:
    I – ocena złożonych dokumentów
    II- sprawdzian wiedzy
    III- rozmowa kwalifikacyjna.
    Kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu będą powiadamiani telefonicznie o kolejnych etapach rekrutacji.
    W tym celu prosimy o podanie w składanych ofertach numeru telefonu kontaktowego.

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równa uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    Informacje o sposobie postępowania z ofertami pracy kandydatów po zakończonym naborze:
    Oferty kandydatów niewyłonionych w naborze podlegają komisyjnemu zniszczeniu po zakończeniu naboru, natomiast aplikacje kandydatów wyłonionych, ale niezatrudnionych w trakcie naboru są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska pracy.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: (58) 30-02-300 wew. 348.