Izba Skarbowa w Gdańsku

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw wierzycielskich
  • w Dziale Spraw Wierzycielskich

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Skarbowy w Wejherowie
    ul. Sobieskiego 346
    84-200 Wejherowo

Miejsce wykonywania pracy:

  • Wejherowo
  • Urząd Skarbowy w Wejherowie
    ul. Sobieskiego 346
    84-200 Wejherowo

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wykonywanie pod nadzorem czynności poprzedzających wszczęcie postępowania egzekucyjnego, w tym podejmowanie działań informacyjnych i dyscyplinujących, wystawianie i doręczanie upomnień, w celu zpaewnienia dobrowolności wykonania przez podatników, płatników i inkasentów zobowiązań podatkowych,
  • wystawianie i przekazywanie do organów egzekucyjnych tytułów wykonawczczych i wniosków egzekucyjnych w celu przymusowego dochodzenia zaległości, pod nadzorem,
  • inicjowanie i udział w postępowaniach wieczysto-księgowych, w tym wnioskowanie o dokonanie wpisu hipoteki przymusowej oraz zmianę zakresu zabezpoieczenia celem zmniejszenia ryzyka związanego z niewykonywaniem lub nienależytym wykonywaniem obowiązku podatkowego, pod nadzorem,
  • prowadzenie czynności związanych z wygaśnięciem zobowiązań z powodu przedawnienia celem bieżącego aktualizowania stanu zaległości podatkowych,
  • pod nadzorem monitorowanie czynności podejmowanych w sądowym postępowaniu egzekucyjnym poszukiwanie majątku zobowiązanych w celu prowadzenia skutecznej egzekucji.
  • poszukiwanie majątku zobowiązanych w celu prowadzenia skutecznej egzekucji

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca biurowa wykonywana w siedzibie Urzędu,
    stres związany z kontaktem i obsługą klienta zewnętrznego,
    -praca w zespole,
    -współpraca z innymi komórkami -organizacyjnymi urzędu.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • -praca siedząca przy komputerze, -oświetlenie sztuczne i naturalne, -budynek urzędu jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, posiada windę, narzędzia i materiały wykorzystywane w pracy to komputer i inne urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • podstawowa wiedza w zakresie prawa podatkowego, egzekucyjnego,

wymagania dodatkowe

  • biegła obsługa komputera,
  • komunikatywność
  • dobra organizacja pracy
  • doświadczenie: 6 miesięcy w pracy biurowej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie

Termin składania dokumentów:

    05-11-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    DŁUGA 75/76
    80-831 GDAŃSK
    kancelaria m- I p., pok. 104

Inne informacje:

    Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności.
    Proponowane wynagrodzenie – nie więcej niż 2.248,61 zł brutto.
    W ofercie należy podać numer ogłoszenia.
    Wymagane dokumenty, w szczególności składane oświadczenia winny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata.
    Oferty niekompletne i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w urzędzie pocztowym lub data złożenia w kancelarii Izby Skarbowej).
    Postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w 3 etapach:
    I – ocena złożonych dokumentów
    II- sprawdzian wiedzy
    III- rozmowa kwalifikacyjna.
    Kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu będą powiadamiani telefonicznie o kolejnych etapach rekrutacji.
    W tym celu prosimy o podanie w składanych ofertach numeru telefonu kontaktowego.

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równa uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    Informacje o sposobie postępowania z ofertami pracy kandydatów po zakończonym naborze:
    Oferty kandydatów niezakwalifikowanych w trakcie naboru podlegają komisyjnemu zniszczeniu z wyjątkiem dokumentów czterech najlepszych kandydatów, które przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru i po tym okresie podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: (58) 30-02-300 wew. 501.