Izba Skarbowa w Gdańsku

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw do spraw postępowań podatkowych oraz prowadzenia czynności sprawdzających
  • w Drugim Samodzielnym Referacie Postępowań Podatkowych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Gdańsku
    ul. Długa 75/76
    80-831 Gdańsk

Miejsce wykonywania pracy:

  • Gdańsk
  • Trzeci Urząd Skarbowy w Gdańsku
    ul. Marynarki Polskiej 100
    80-557 Gdańsk

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie postępowań podatkowych w celu weryfikacji rozliczenia zobowiązań podatników i płatników oraz zasadności złożonych wniosków.
  • Przygotowywanie projektów decyzji i projektów odpowiedzi na odwołania, opracowywanie pism w zakresie przydzielonej korespondencji.
  • Gromadzenie materiałów w celu oceny konieczności wnioskowania o zabezpieczenie wykonania zobowiązań podatkowych lub nadanie decyzji nieostatecznej rygoru natychmiastowej wykonalności, referowanie dokonanych ustaleń i przygotowywanie projektów pism.
  • Prowadzenie czynności sprawdzających w celu zweryfikowania prawidłowości rozliczenia podatkowego dokonanego przez podatnika lub płatnika.
  • Przygotowywanie projektów postanowień o nałożeniu kary porządkowej oraz przygotowywanie zawiadomień o popełnieniu czynu zabronionego.
  • Obsługiwanie wdrożonych aplikacji komputerowych w zakresie wprowadzania, zatwierdzania i aktualizacji danych.
  • Przygotowywanie danych do sprawozdawczości zgodnie z zaleceniami i wytycznymi Ministerstwa Finansów, Izby Skarbowej, Naczelnika Urzędu.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca biurowa, siedząca – przy komputerze, pod presja czasu i w stresie,

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – oświetlenie sztuczne i naturalne, praca w budynku trzykondygnacyjnym na drugiej kondygnacji, budynek posiada podjazd, toaletę dla niepełnosprawnych, windę, narzędzia i materiały wykorzystywane w pracy to komputer i inne urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • podstawowa znajomość ustaw podatkowych oraz ogólnego prawa podatkowego, tj. przepisów ustawy Ordynacja podatkowa,
    • umiejętność czytelnego i syntetycznego układania zdań, formułowania wypowiedzi.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie – wyższe ekonomiczne lub prawnicze lub administracyjne,
  • doświadczenie – 6 miesięcy pracy biurowej,
  • przeszkolenie z obsługi programów komputerowych wykorzystywanych na stanowisku, tj. aplikacje POLTAX, Biblioteka Akt.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopie świadectw pracy,
  • kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe uprawnienia.

Termin składania dokumentów:

    17-10-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Długa 75/76
    80-831 Gdańsk
    kancelaria – I p. pok. 104

Inne informacje:

    Umowa na czas określony.
    W ofercie należy podać numer ogłoszenia. Wszystkie składane oświadczenia powinny mieć własnoręczny podpis kandydata.
    Oferty niekompletne i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
    Postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w 3 etapach:
    I – ocena złożonych dokumentów,
    II- sprawdzian wiedzy (test),
    III- rozmowa kwalifikacyjna.
    Kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu będą powiadamiani telefonicznie o kolejnych etapach rekrutacji.
    W tym celu prosimy o podanie w składanych ofertach numeru telefonu kontaktowego.
    Informacje o sposobie postępowania z ofertami pracy kandydatów po zakończonym naborze:
    oferty kandydatów, którzy nie zostali wybrani do zatrudnienia podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
    Proponowane wynagrodzenie brutto: 2.248,00zł.
    Dodatkowe informacje: (58) 30-02-300 w. 503.