Izba Skarbowa w Gdańsku

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw obsługi bieżącej i przetwarzania danych
  • w Drugim Referacie Obsługi Bieżącej i Przetwarzania Danych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Skarbowy w Wejherowie
    ul. Sobieskiego 346
    84-200 Wejherowo

Miejsce wykonywania pracy:

  • Wejherowo

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wprowadzanie do systemów operacyjnych danych szczegółowych, pod nadzorem, z dokumentów podatkowych (zenań, deklaracji ,informacji, pełnomocnictw, aktów notarialnych, tytułów wykonawczych) w celu zapewnienia kompletnej i aktualnej bazy danych oraz dostarczania pozostałym komórkom urzędu informacji, do których składania obowiązani są podatnicy, płatnicy i inkasenci,
  • tworzenie pod nadzorem rejestrów wprowadzonych deklaracji w celu dostarczenia aktualnej informacji,
  • bezpośrednia obsługa podatników, przyjmowanie deklaracji podatkowych, wniosków, informacji i innych dokumentów, w tym w formie elektronicznej, udzielanie informacji w celu zapewnienia prawidłowej i terminowej realizacji zadań,
  • kontrola pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów w celu zapewnienia poprawności informacji wprowadzonych do bazy danych,
  • archiwizacja wprowadzonych dokumentów w celu zapewnienia prawidłowego sposobu przechowywania dokumentów.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • -praca biurowa wykonywana w siedzibie Urzędu,
    -praca pod presją czasu,

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • praca siedząca przy komputerze, oświetlenie sztuczne i naturalne, budynek urzędu jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych – posiada windę, narzędzia i materiały wykorzystywane w pracy to komputer i inne urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • podstawowa wiedza w zakresie prawa podatkowego,

wymagania dodatkowe

  • komunikatywność
  • gotowość do stałego samokształcenia
  • doświadczenie: 6 miesięcy w pracy biurowej,

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe .

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    14-09-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    DŁUGA 75/76
    80-831 GDAŃSK

    pok.104- kancelaria

Inne informacje:

    Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności.
    W ofercie należy podać numer ogłoszenia.
    Wymagane dokumenty, w szczególności składane oświadczenia winny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata.
    Oferty niekompletne i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w urzędzie pocztowym lub data złożenia w kancelarii Izby Skarbowej).
    Postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w 3 etapach:
    I – ocena złożonych dokumentów
    II- sprawdzian wiedzy
    III- rozmowa kwalifikacyjna.
    Kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu będą powiadamiani telefonicznie o kolejnych etapach rekrutacji.
    W tym celu prosimy o podanie w składanych ofertach numeru telefonu kontaktowego.

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równa uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    Informacje o sposobie postępowania z ofertami pracy kandydatów po zakończonym naborze:
    Oferty kandydatów niezakwalifikowanych w trakcie naboru podlegają komisyjnemu zniszczeniu z wyjątkiem dokumentów czterech najlepszych kandydatów, które przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru i po tym okresie podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: (58) 30-02-300 wew. 501.