Izba Skarbowa w Gdańsku

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw czynności sprawdzających
  • w Pierwszym Dziale Obsługi Bezpośredniej /Referacie Czynności Sprawdzających/

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 2

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Gdańsku
    ul. Długa 75/76
    80-831 Gdańsk

Miejsce wykonywania pracy:

  • Gdańsk
  • Drugi Urząd Skarbowy w Gdańsku
    ul. Kołobrzeska 43
    80-391 Gdańsk

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie czynności sprawdzających na podstawie przepisów Działu V Ordynacji podatkowej z wyłączeniem czynności zastrzeżonych dla innych komórek organizacyjnych urzędu, w celu sprawdzenia prawidłowości realizowania przez podatników obowiązków podatkowych.
  • Obsługa aplikacji komputerowych w ramach posiadanych uprawnień w celu prawidłowego realizowania zadań.
  • Bieżąca obsługa deklaracji podatkowych i przyjmowanie zeznań rocznych w celu doprowadzenia do prawidłowego zaewidencjonowania wpływających dokumentów.
  • Analiza oraz zatwierdzanie korekt i deklaracji, w tym deklaracji przesyłanych drogą elektroniczną w celu prawidłowego zaewidencjonowania i ewentualnego skierowania do dalszych czynności.
  • Przygotowywanie zawiadomień o popełnieniu wykroczenia lub przestępstwa skarbowego w celu dyscyplinowania w przypadku nieterminowego wywiązywania się z obowiązków podatkowych.
  • Sporządzanie informacji wynikających z akt podatkowych zgodnie z art.297, art.298, art.299 Ordynacji podatkowej w celu ochrony danych objętych tajemnicą skarbową.
  • Udzielanie informacji podatnikom i płatnikom w zakresie przepisów prawa podatkowego w celu pomocy w prawidłowym wywiązywaniu się z obowiązków podatkowych.
  • Prowadzenie czynności w celu doprowadzenia do zewidencjonowania i zaksięgowania deklaracji.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu,
    – praca z wykorzystaniem komputera (powyżej 4 godz. dziennie) oraz innych urządzeń biurowych,
    – praca w warunkach stresujących – kontakt z klientem zewnętrznym,

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym,
    – podstawowe wyposażenie: meble biurowe, zestaw komputerowy, elektryczne urządzenia biurowe,
    – bariery architektoniczne: budynek nie w pełni uwzględnia potrzeby pracowników niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich – winda i toalety nie dostosowane do ich potrzeb,
    – na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowie.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • podstawowa wiedza w zakresie prawa podatkowego,

wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe: 6 m-cy w pracy biurowej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    15-12-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Długa 75/76
    80-831 Gdańsk
    kancelaria – I p. pok. 104

Inne informacje:

    Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności.
    Proponowane wynagrodzenie nie więcej niż 2.248,61 zł brutto.

    W ofercie należy podać numer ogłoszenia.
    Wymagane dokumenty, w szczególności składane oświadczenia winny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata.
    Oferty niekompletne i otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w urzędzie pocztowym lub data złożenia w kancelarii Izby Skarbowej).
    Postępowanie rekrutacyjne zostanie przeprowadzone w 3 etapach:
    I – ocena złożonych dokumentów,
    II- sprawdzian wiedzy,
    III- rozmowa kwalifikacyjna.
    Kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu będą powiadamiani telefonicznie o kolejnych etapach rekrutacji.
    W tym celu prosimy o podanie w składanych ofertach numeru telefonu kontaktowego.

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równa uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
    Informacje o sposobie postępowania z ofertami pracy kandydatów po zakończonym naborze:
    Oferty kandydatów niewyłonionych w naborze podlegają komisyjnemu zniszczeniu po zakończeniu naboru, natomiast aplikacje kandydatów wyłonionych, ale niezatrudnionych w trakcie naboru są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska pracy.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: (58) 30-02-367.