Izba Skarbowa w Katowicach
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw analiz i planowania
- w Samodzielnym Referacie Analiz i Planowania
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa
ul. Damrota 25
40-022 Katowice
Miejsce wykonywania pracy:
- Katowice
- Drugi Urząd Skarbowy
ul. Paderewskiego 32B
40-282 Katowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Pozyskiwanie, gromadzenie i analizowanie informacji wewnętrznych i zewnętrznych stanowiących źródło kontroli;
- Analizowanie informacji o wydatkach i wartości zgromadzonego mienia przy wykorzystaniu aplikacji Dochody i Wydatki Podatników (DWP) w oparciu o kryteria ustalone przez Naczelnika Urzędu Skarbowego, a także oświadczeń majątkowych (sędziów, prokuratorów, posłów, senatorów, samorządowców);
- Opracowywanie, a także opiniowanie wniosków do kontroli z uwzględnieniem priorytetowych kryteriów doboru;
- Analizowanie i koordynowanie zadań w podstawowych obszarach działalności Urzędu;
- Analizowanie ryzyka zewnętrznego i wewnętrznego z uwzględnieniem wytycznych zawartych w Krajowym Planie Dyscypliny Podatkowej;
- Monitorowanie zaległości zagrożonych przedawnieniem oraz największych zaległości podatkowych;
- Koordynowanie sprawozdań sporządzanych w Urzędzie z zakresu zadań realizowanych przez poszczególne komórki organizacyjne.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
1. praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Skarbowego;
2. obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie;
3. użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów);
4. kontakt z klientem zewnętrznym.
1. stanowisko znajduje się na pierwszym piętrze dziesięciopiętrowego budynku Urzędu;
2. w budynku Urzędu znajdują się trzy windy, natomiast brak podjazdów oraz toalet dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych;
3. budynek i stanowisko pracy nie jest przystosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych oraz nie jest przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową;
4. oświetlenie na stanowisku pracy: sztuczne i naturalne.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
- pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość prawa podatkowego i ordynacji podatkowej;
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych i aplikacji informatycznych;
- Komunikatywność i umiejętność argumentowania;
- Umiejętności analityczne;
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych.
wymagania dodatkowe
- Wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym lub administracyjnym;
- Doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w administracji w obszarze analiz i planowania.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających doświadczenie zawodowe;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 24-12-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Izba Skarbowa w Katowicach
ul. Damrota 25
40-022 Katowice
z dopiskiem: oferta pracy na stanowisko Referenta w AP
Inne informacje:
- 1. Postępowanie rekrutacyjne odbędzie się w Izbie Skarbowej w Katowicach i składać się będzie z następujących etapów:
– weryfikacja formalna i analiza ofert;
– pisemny sprawdzian wiedzy merytorycznej z zakresu wymienionego w części „wymagania związane ze stanowiskiem pracy”;
– rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy uzyskają z części pisemnej min. 60% maksymalnej ilości punktów;
2. Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. Kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia opatrzone datą;
3. Oferty kandydatów bez kompletu dokumentów lub nie spełniające wymagań formalnych bądź przesłane po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą brane pod uwagę;
4. Osoby zakwalifikowane do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie tego postępowania;
5. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone;
6. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2.061,22 zł;
7. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu;
8. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są w Serwisie Służby Cywilnej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów pod adresem:
http://dsc.kprm.gov.pl/wzory-oswiadczen-w-naborach
9. Dodatkowe informacje można uzyskać po numerem telefonu 32/2076151.