Izba Skarbowa w Katowicach
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- do Sekretariatu Naczelnika
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa
ul. Damrota 22
40-022 Katowice
Miejsce wykonywania pracy:
- Chorzów
- Urząd Skarbowy w Chorzowie
ul. Armii Krajowej 5
41-506 Chorzów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- koordynowanie i realizowanie spraw organizacyjnych Urzędu,
- prowadzenie sekretariatu Naczelnika i Zastępców,
- przyjmowanie wniosków na dostawy, usługi, roboty budowlane, przekazywanie do siedziby Izby Skarbowej dokumentów zapotrzebowania na zakupy sprzętu i/lub materiału, usługi oraz faktur,
- prowadzenie ewidencji wydawanych upoważnień, pełnomocnictw i legitymacji służbowych oraz przyjmowanie i rejestrowanie oświadczeń majątkowych pracowników,
- prowadzenie spraw z zakresu ochrony fizycznej osób i mienia, ochrony informacji niejawnych,
- w ramach przyznanych limitów wydatków dokonywanie zakupów i rozlicznie sum,
- prowadzenie kancelarii materiałów zastrzeżonych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-praca administracyjno-biurowa,
-obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
-użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
-miejsce wykonywania pracy: I piętro,
-wejście do urzędu wyposażone w podjazd,
-dostępna winda,
-drzwi odpowiedniej szerokości dla osób poruszających się na wózkach,
-odpowiednio dostosowana toaleta,
-budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość organizacji i funkcjonowania administracji publicznej,podstaw prawnych funkcjonowania urzędu oraz konstytucyjnych podstaw ustroju RP i systemów źródeł prawa.
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres,
- znajomość zasad funkcjonowania Urzędu
wymagania dodatkowe
- 6-cio miesięczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie świadectw pracy i dokumentów potwierdzających posadane kwalifikacje zawodowe.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 26-10-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Urząd Skarbowy
Armii Krajowej 5
41-506 Chorzów
Inne informacje:
- Warunkiem spełnienia wymogów formalnych jest spełnienie wymogów określonych w ogłoszeniu, złożenie lub nadesłanie w terminie wszystkich w/w dokumentów oraz własnoręcznie podpisanych oświadczeń. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie lub pocztą elektroniczną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru. Postępowanie rekrutacyjne składać się będzie z dwóch etapów: części pisemnej (test) i rozmowy kwalifikacyjnej.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2061,22.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (0-32) 349 73 09