Izba Skarbowa w Katowicach

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw wspomagania pracy komórki egzekucji administracyjnej
  • w Drugim Dziale Egzekucji Administracyjnej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa
    ul. Damrota 25
    40-022 Katowice

Miejsce wykonywania pracy:

  • Katowice
  • Drugi Urząd Skarbowy
    ul. Paderewskiego 32B
    40-282 Katowice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Archiwizacja dokumentów związanych z zakończonymi postępowaniami egzekucyjnymi;
  • Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w programie Biblioteka Akt;
  • Kopertowanie i przygotowywanie korespondencji do wysyłki;
  • Rejestrowanie tytułów wykonawczych przychodzących w wersji papierowej i elektronicznej w programie EGAPOLTAX;
  • Rejestrowanie postanowień o obciążeniu wierzyciela kosztami egzekucyjnymi w programie POLTAX;

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • 1. praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Skarbowego;
    2. obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie;
    3. użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów);
    4. kontakt z klientem zewnętrznym.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • 1. stanowisko znajduje się na trzecim piętrze dziesięciopiętrowego budynku Urzędu;
    2. w budynku Urzędu znajdują się trzy windy, natomiast brak podjazdów oraz toalet dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych;
    3. budynek i stanowisko pracy nie jest przystosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych oraz nie jest przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową;
    4. oświetlenie na stanowisku pracy: sztuczne i naturalne.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym lub administracyjnym;
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • Znajomość przepisów z zakresu egzekucji administracyjnej i postępowania administracyjnego;
    • Umiejętność organizacji pracy własnej;
    • Umiejętność biegłej obsługi komputera;
    • Łatwość komunikacji.

wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe administracyjne, ekonomiczne lub prawnicze;
  • Umiejętność obsługi systemu Biblioteka Akt;
  • Umiejętność obsługi systemu EGAPOLTAX;
  • Umiejętność obsługi systemu POLTAX.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    20-12-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Drugi Urząd Skarbowy w Katowicach
    ul. Paderewskiego 32B
    40-282 Katowice

Inne informacje:

    1. Postępowanie rekrutacyjne odbędzie się w Drugim Urzędzie Skarbowym w Katowicach i składać się będzie z następujących etapów:
    – weryfikacja formalna i analiza ofert;
    – pisemny sprawdzian wiedzy merytorycznej z zakresu wymienionego w części „wymagania związane ze stanowiskiem pracy”;
    – rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy uzyskają z części pisemnej min. 60% maksymalnej ilości punktów;
    2. Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. Kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia opatrzone datą;
    3. Oferty kandydatów bez kompletu dokumentów lub nie spełniające wymagań formalnych bądź przesłane po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą brane pod uwagę;
    4. Osoby zakwalifikowane do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie tego postępowania;
    5. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone;
    6. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2.061,22 zł;
    7. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu;
    8. Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są w Serwisie Służby Cywilnej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów pod adresem:
    http://dsc.kprm.gov.pl/wzory-oswiadczen-w-naborach
    9. Dodatkowe informacje można uzyskać po numerem telefonu 32/3581722.