Izba Skarbowa w Katowicach
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- w Pierwszym Samodzielnym Referacie Spraw Wierzycielskich
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Katowicach
ul. Damrota 25
40-022 Katowice
Miejsce wykonywania pracy:
- Bielsko-Biała
- Drugi Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej,
ul. Gen. St. Maczka 73,
43-300 Bielsko-Biała
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wykonywanie czynności poprzedzających wszczęcie postępowania egzekucyjnego, w tym podejmowanie działań informacyjnych i dyscyplinujących, wystawianie i doręczanie upomnień a także wystawianie i przekazywanie do organów egzekucyjnych tytułów wykonawczych i wniosków egzekucyjnych,
- wykonywanie zadań wierzyciela w ramach postępowania zabezpieczającego i egzekucyjnego, w tym egzekucji sądowej po zbiegu egzekucji,
- inicjowanie i udział w postępowaniu wieczysto księgowym, w tym występowanie o wpis do hipoteki przymusowej, również na zabezpieczenie należności celnych i innych należności pieniężnych państw członkowskich i trzecich,
- dokonywanie wpisu zastawu skarbowego oraz prowadzenie rejestru zastawów skarbowych oraz składanie wniosków o dokonanie wpisu w rejestrze dłużników niewypłacalnych w Krajowym Rejestrze,
- poszukiwanie majątku zobowiązanych,
- prowadzenie spraw w zakresie ulg w spłacie zobowiązań podatkowych i innych ulg przewidzianych przepisami prawa oraz wydawanie zaświadczeń dotyczących pomocy publicznej.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-praca administracyjno – biurowa w siedzibie Urzędu,
-obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
-użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
-kontakt z klientem zewnętrznym
-stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze,
-oświetlenie sztuczne i naturalne,
-wejście do urzędu wyposażone w podjazd, brak windy,
-bariery architektoniczne: węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku,
-budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących,
-niewidomych, niedosłyszących oraz niesłyszących i głuchoniemych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- ogólna wiedza z zakresu przepisów prawa podatkowego,
- umiejętność oceny zdarzeń i analitycznego myślenia,
- umiejętność pracy w grupie,
- komunikatywność,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
- umiejętność argumentacji i redagowania pism,
- dobra znajomość obsługi komputera.
wymagania dodatkowe
- wykształcenie średnie o profilu administracyjnym lub ekonomicznym.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie świadectw pracy i dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 25-09-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Bielsko-Biała
Drugi Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej
ul. gen. St. Maczka 73
43-300 Bielsko-Biała
z dopiskiem oferta pracy w Pierwszym Samodzielnym Referacie Spraw Wierzycielskich
Inne informacje:
- Postępowanie rekrutacyjne składać się będzie z dwóch etapów: części pisemnej (test sprawdzający wiedzę) oraz ustnej (rozmowa kwalifikacyjna).
Oferty złożone po upływie wyznaczonego terminu oraz niespełniające wymogów formalnych będą odrzucone.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminie postępowania.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2061,22 zł.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 33 499 80 75