Izba Skarbowa w Katowicach

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • w Pierwszym Samodzielnym Referacie Obsługi Bezpośredniej OB-1

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa
    ul. Damrota 25
    40-022 Katowice

Miejsce wykonywania pracy:

  • Mikołów
  • Mikołów
    Urząd Skarbowy w Mikołowie
    ul. Prof. Hubera 4
    43-190 Mikołów

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • pełnienie funkcji osoby kontaktowej ds. handlu wewnątrzunijnego, w tym: obsługa systemu, informacji o podatkach VAT (VIES), analiza danych wynikających z systemu VIES i przeprowadzanie czynnoąci sprawdzających w tym zakresie, obsługa systemu VAT-Refund, formułowanie wystąpień do administracji państw członkowskich i udzielanie odpowiedzi na pytania wpływające z tych administracji,
  • przeprowadzanie czynności sprawdzających: pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym w stosunku do deklaracji, zeznań i sprawozdań finansowych, pod względem terminowości i zasadności składanych deklaracji, zeznań, sprawozdań finansowych i innych oświadczeń, w oparciu o wpływające informacje, w tym uzyskane w ramach Wymiany Informacji Podatkowej,
  • przyjmowanie deklaracji i zeznań podatkowych, wniosków, informacji i innych dokumentów, wydawanie druków i formularzy, obsługa podatników, telefoniczne udzielanie informacji,
  • przekazywanie informacji innym komórkom urzędu.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno-biurowa,
    – obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
    – użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku Urzędu, praca związana z koniecznością poruszania się po budynku,
    – bariery architektoniczne: w budynku brak wind, węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo tylko na parterze budynku, podjazd przy wejściu do budynku,
    – budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową, niedowidzących, niewidomych, nie słyszących i głuchoniemych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie ekonomiczne lub administracyjne,
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętność stosowania prawa w praktyce i rozwiązywania problemów,
    • komunikatywność, samodzielność,
    • umiejętność sprawnej organizacji pracy,
    • umiejętność pracy pod presją czasu,
    • umiejętność logicznego myślenia.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe,
  • przeszkolenie w zakresie obsługi programów komputerowych: POLTAX, Biblioteka Akt, VIES, VAT-Refund,
  • umiejętność redagowania pism,
  • znajomość systemów komputerowych funkcjonujących w urzędzie skarbowym i umiejętność odczytywania zawartych w nich danych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie świadectw pracy i dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    23-09-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Urząd Skarbowy w Mikołowie
    ul. Prof. Hubera 4
    43-190 Mikołów
    z dopiskiem: oferta pracy w Pierwszym Samodzielnym Referacie Obsługi Bezpośredniej OB-1.

Inne informacje:

    Postępowanie rekrutacyjne będzie się składać z dwóch etapów: testu wiedzy oraz rozmowy
    z komisją.
    Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o jego terminie.
    Oferty niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
    Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
    Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2061 zł
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 3246116. Osoby zainteresowane proszone są o składanie dokumentów w pok. 16 Urzędu lub przesłanie ich za pośrednictwem poczty.