Izba Skarbowa w Kielcach

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw wprowadzania danych
  • w Samodzielnym Referacie Obsługi Bezpośredniej, Analiz i Planowania

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Kielcach
    ul. Witosa 78b
    25-561 Kielce

Miejsce wykonywania pracy:

  • Opatów
  • Urząd Skarbowy w Opatowie
    ul. Kilińskiego 9
    27-500 Opatów

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wprowadzanie do systemu informatycznego POLTAX i CZM danych z dokumentów składanych przez podatników.
  • Weryfikowanie i przetwarzanie danych z dokumentów przesyłanych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
  • Tworzenie paczek z wprowadzonych deklaracji zgodnie z procedurami urzędu.
  • Sporządzanie wymiarowych rejestrów przypisów i odpisów wprowadzonych dokumentów oraz raportów z dokumentów informacyjnych.
  • Sporządzanie autokorekt deklaracji zawierających błędy rachunkowe, oczywiste omyłki lub wypełnionych niezgodnie z ustalonymi wymaganiami oraz dokonywanie czynności sprawdzających.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • • praca w siedzibie urzędu
    • praca przy komputerze
    • zagrożenie korupcją
    • obsługa klientów zewnętrznych

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • • budynek częściowo przystosowany dla osób niepełnosprawnych (brak windy)
    • narzędzia i materiały pracy (komputer, drukarki, kserokopiarki)

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów prawa podatkowego, w szczególności ustawy Ordynacja podatkowa

wymagania dodatkowe

  • znajomość aplikacji: POLTAX, Biblioteka Akt

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w administracji.

Termin składania dokumentów:

    21-12-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Witosa 78b
    25-561 Kielce

Inne informacje:

    Oferty mogą być składane wyłącznie w formie pisemnej w siedzibie Izby Skarbowej
    w Kielcach bądź za pośrednictwem poczty, o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w urzędzie pocztowym lub data złożenia w kancelarii Izby. Wymagane dokumenty i oświadczenia złożone przez kandydata muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej www.kielce.apodatkowa.gov.pl. Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym. Oferty złożone po upływie wyznaczonego terminu lub niebędące odpowiedzią na ogłoszenie o naborze (niezawierające oznaczenia jakiego naboru dotyczą) nie będą rozpatrywane i będą podlegały komisyjnemu zniszczeniu. Kandydaci uczestniczący w poszczególnych etapach prowadzonego naboru będą informowani o zasadach dokonywania oceny oraz o zaliczeniu tych etapów, a także o zasadach kwalifikacji do kolejnego etapu naboru. Dokumenty aplikacyjne złożone przez kandydatów, którzy nie zostali wybrani będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia postępowania rekrutacyjnego, następnie zostaną komisyjnie zniszczone.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 41 276-21-48.