Izba Skarbowa w Łodzi

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw obsługi kancelaryjnej urzędu
  • w Dziale Obsługi Bezpośredniej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Łodzi
    al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź

Miejsce wykonywania pracy:

  • Kutno
  • Urząd Skarbowy w Kutnie
    ul. Troczewskiego 12
    99-300 Kutno

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie przesyłek listowych i paczek pocztowych adresowanych do Urzędu, rejestrowanie korespondencji przychodzącej w systemie informatycznym przeznaczonym do obsługi kancelarii, przyjmowanie korespondencji z poszczególnych komórek organizacyjny, prowadzenie pocztowych książek nadawczych i pozostałej dokumentacji niezbędnej do ekspedycji przesyłek,
  • automatyczne dekretowanie przesyłek podlegających tej formie dekretacji, przekazywanie pozostałej korespondencji do dekretacji Naczelnikowi Urzędu lub osobie przez niego upoważnionej,
  • przekazywanie zadekretowanej korespondencji upoważnionym przedstawicielom komórek organizacyjnych,
  • rejestrowanie potwierdzeń odbioru lub faktu niedoręczenia korespondencji w systemie informatycznym Biblioteka Akt,
  • składanie reklamacji na usługi pocztowe,
  • prowadzenie i dokonywanie na bieżąco zestawień ilościowo-kwotowych wysłanej korespondencji,
  • terminowe sporządzanie wymaganych sprawozdań,
  • archiwizowanie przyjętych dokumentów zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca w siedzibie Urzędu na stanowisku administracyjno – biurowym z przewagą wysiłku umysłowego,
    – praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
    – praca przeważnie siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
    – narzędzia pracy – sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.),
    – permanentna obsługa klientów zewnętrznych.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – stanowisko pracy zlokalizowane w budynku pięciokondygnacyjnym,
    – stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
    – budynek wyposażony w windę oraz podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
    – w budynku znajdują się pomieszczenia higienicznosanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów podatkowych,
    • znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa,
    • komunikatywność, umiejętność przekazywania informacji.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe,
  • od 6 m-cy do 1 roku staż pracy w administracji lub pracy biurowej,
  • umiejętność obsługi systemów : POLTAX, Biblioteka Akt.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydata.

Termin składania dokumentów:

    31-12-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa w Łodzi
    Al.Kościuszki 83
    90-436 Łódź
    Kancelaria, pokój nr 1
    z dopiskiem: oferta pracy nr 176296

Inne informacje:

    Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
    Oferty mogą być składane w formie pisemnej w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej. Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
    Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji: weryfikacja formalna, sprawdzian wiedzy merytorycznej i kompetencji oraz rozmowę kwalifikacyjną.
    Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.248,61 zł. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-147