Izba Skarbowa w Łodzi
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw wprowadzania danych
- w Drugim Dziale Obsługi Bezpośredniej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Łodzi
al. Kościuszki 83
90-436 Łódź
Miejsce wykonywania pracy:
- Łódź
- Łódzki Urząd Skarbowy w Łodzi
al. Kościuszki 85
90-436 Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wprowadzanie danych szczegółowych z deklaracji, zeznań i informacji podatkowych oraz innych dokumentów, tj. decyzji, postanowień, skarg, do systemu POLTAX i VIES w celu zapewnienia kompletności i aktualności komputerowych baz danych,
- weryfikowanie deklaracji pod względem formalnym, a także rachunkowym poprzez dostępne w aplikacjach funkcje walidacyjne, raporty oraz skrypty,
- segregowanie dokumentów i tworzenie paczek, nadając kolejne numery w celu zapewnienia właściwej ich ewidencji i archiwizacji,
- tworzenie rejestrów przypisów/odpisów i przypisywanie do nich deklaracji i zeznań podatkowych,
- sporządzanie okresowych raportów i analiz dotyczących dokumentów wprowadzonych do systemu POLTAX oraz dotyczących dokumentów niezłożonych przez podatników,
- sprawozdawczość.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca w siedzibie Urzędu na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego,
– praca przeważnie siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
– praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
– narzędzia pracy – sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.)
– stanowisko pracy zlokalizowane w budynku siedmiokondygnacyjnym,
– stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
– budynek wyposażony w windę,
– na parterze budynku znajduje się pomieszczenie higienicznosanitarne przystosowane
dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów podatkowych i ordynacji podatkowej,
- komunikatywność, umiejętność przekazywania informacji
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe,
- podstawowa wiedza w zakresie obsługi systemów: POLTAX, Ewidencje, VIES, SPED, APLIKACJA URZĘDNIKA
- minimum półroczne doświadczenie zawodowe w pracy w administracji lub pracy biurowej,
- umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
- umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydatek/kandydatów,
Termin składania dokumentów:
- 28-12-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Izba Skarbowa w Łodzi
al. Kościuszki 83
90-436 Łódź
Kancelaria, pokój nr 1
z dopiskiem: oferta pracy nr 176274
Inne informacje:
- Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Oferty mogą być składane w formie pisemnej w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu
o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej. Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej i kompetencji oraz rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji.
Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.248,61 zł.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-335.