Izba Skarbowa w Łodzi

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw obsługi bieżącej
  • w Pierwszym Dziale Obsługi Bezpośredniej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Łodzi
    Al. Kościuszki 83
    90 – 436 Łódź

Miejsce wykonywania pracy:

  • Łódź
  • Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź- Górna
    ul. Wróblewskiego 10
    93 – 578 Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie deklaracji podatkowych, wniosków, informacji i innych dokumentów,
  • identyfikowanie i rejestrowanie w systemie informatycznym przyjętych dokumentów,
  • prowadzenie obsługi kancelaryjnej urzędu,
  • wystawianie zaświadczeń na wniosek klientów zewnętrznych dotyczących urzędowego poświadczenia określonych faktów lub stanu prawnego,
  • prowadzenie spraw związanych z kasami rejestrującymi.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno – biurowa w siedzibie urzędu z przewagą wysiłku
    umysłowego,
    – praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
    – praca przeważnie siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w głównym budynku
    pięciokondygnacyjnym,
    – stanowisko oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
    – główny budynek wyposażony w windę, na parterze znajduje się pomieszczenie
    higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość prawa podatkowego oraz przepisów ustawy Ordynacja podatkowa,
    • komunikatywność.

wymagania dodatkowe

  • 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej,
  • wykształcenie wyższe,
  • obsługa systemu POLTAX, EWIDENCJE.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydatek/kandydatów.

Termin składania dokumentów:

    25-11-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Al.Kościuszki 83
    90-436 Łódź
    Kancelaria, pokój nr 1
    z dopiskiem: oferta pracy nr 175379

Inne informacje:

    Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
    Oferty mogą być składane w formie pisemnej w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej. Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP ( adres do doręczeń drogą elektroniczną: /3y16t3iph3/SkrytkaESP )
    Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji: sprawdzian wiedzy merytorycznej i kompetencji oraz rozmowę kwalifikacyjną.
    Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.248,61 zł. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-334