Izba Skarbowa w Łodzi

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • w Drugim Samodzielnym Referacie Postępowań Podatkowych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Łodzi
    al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź

Miejsce wykonywania pracy:

  • Pabianice
  • Urząd Skarbowy w Pabianicach
    ul. Zamkowa 26
    95-200 Pabianice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie postępowań w zakresie prawa podatkowego.
  • Opracowywanie projektów decyzji administracyjnych z zakresu prawa podatkowego i innych należności budżetowych oraz projektów pism i dokumentów z zakresu właściwości komórki.
  • Przygotowywanie wniosków dotyczących zabezpieczenia wykonania zobowiązań podatkowych oraz nadanie decyzjom rygoru natychmiastowej wykonalności.
  • Wykonywanie czynności kancelaryjno – biurowych w zakresie prowadzonych spraw.
  • Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu.
  • Zakładanie akt prowadzonych spraw oraz obsługa systemów informatycznych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca w siedzibie Urzędu na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego, związana z permanentną obsługą klientów zewnętrznych,
    – praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
    – praca przeważnie siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
    – narzędzia pracy – sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.)

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w budynku dwupiętrowym,
    – stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
    – budynek wyposażony w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
    – na parterze budynku znajduje się pomieszczenie higienicznosanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów podatkowych i ordynacji podatkowej,
    • biegła obsługa komputera,
    • umiejętność przekazywania informacji,
    • umiejętność organizacji pracy,
    • umiejętność pracy w sytuacjach stresowych.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie w pracy w administracji lub pracy biurowej min. 6 miesięcy,
  • obsługa programów komputerowych: POLTAX, BIBLIOTEKA AKT, KONTROLA, CZM, Ewidencje US.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydatek/kandydatów.

Termin składania dokumentów:

    12-05-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa w Łodzi
    al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź

    Kancelaria, pokój nr 1
    z dopiskiem: oferta pracy nr 180775

Inne informacje:

    Wymagane oświadczenia i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
    Oferty należy składać w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej.
    Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
    Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji: weryfikacja formalna ofert, analiza merytoryczna ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej oraz rozmowa kwalifikacyjna.
    Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji.
    Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.248,61 zł.

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-321.

    Wzory oświadczeń można pobrać https://dsc.kprm.gov.pl/ w zakładce dla obywatela.