Izba Skarbowa w Łodzi

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw rejestracji i identyfikacji podatników i płatników
  • w Drugim Dziale Obsługi Bezpośredniej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Łodzi
    al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź

Miejsce wykonywania pracy:

  • Łódź
  • Łódzki Urząd Skarbowy w Łodzi
    al. Kościuszki 85
    90-436 Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • ewidencjonowanie danych w Centralnym Rejestrze Podmiotów Krajowej Ewidencji Podatników (CRP KEP),
  • sporządzanie wezwań do podatników w ramach czynności sprawdzających,
  • wydawanie potwierdzeń nadania NIP oraz prowadzenie postępowań w sprawie odmowy NIP,
  • prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania podatnika w rejestrze podatników VAT i/lub/oraz rejestrze podatników VAT-UE,
  • przygotowywanie oraz wydawanie zaświadczeń potwierdzających status podatnika VAT, VAT-UE, certyfikatów rezydencji,
  • prowadzenie postępowań w zakresie ustalania właściwości miejscowej i rzeczowej organu podatkowego,
  • potwierdzanie profilu zaufanego.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca w siedzibie Urzędu oraz praca w terenie,
    – praca na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego, związana z permanentną obsługą klientów zewnętrznych,
    – praca przeważnie siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
    – praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
    – narzędzia pracy – sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.)

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – stanowisko pracy zlokalizowane w budynku siedmiokondygnacyjnym,
    – stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
    – budynek wyposażony w windę,
    na parterze budynku znajduje się pomieszczenie higienicznosanitarne przystosowane
    dla osób niepełnosprawnych.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów podatkowych i ordynacji podatkowej,
    • komunikatywność, umiejętność przekazywania informacji

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe,
  • podstawowa wiedza w zakresie obsługi systemów: POLTAX, Ewidencje, SeRCe, APLIKACJA URZĘDNIKA
  • minimum półroczne doświadczenie zawodowe w pracy w administracji lub pracy biurowej,
  • umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
  • umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydatek/kandydatów,

Termin składania dokumentów:

    28-12-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa w Łodzi
    al. Kościuszki 83
    90-436 Łódź
    Kancelaria, pokój nr 1
    z dopiskiem: oferta pracy nr 176277

Inne informacje:

    Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
    Oferty mogą być składane w formie pisemnej w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu
    o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej. Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
    Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej i kompetencji oraz rozmowa kwalifikacyjna.
    Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji.
    Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.248,61 zł.
    Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-335.