Izba Skarbowa w Łodzi

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • w Pierwszym Samodzielnym Referacie Postępowań Podatkowych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Łodzi
    Al. Kościuszki 83
    90-019 Łódź

Miejsce wykonywania pracy:

  • Pabianice
  • Urząd Skarbowy w Pabianicach
    ul. Zamkowa 26
    95-200 Pabianice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń w zakresie właściwości Referatu.
  • Dokonywanie czynności sprawdzających oraz prowadzenie postępowań w sprawach zwrotu osobom fizycznym niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym.
  • Prawidłowe, rzetelne, kompletne i terminowe wprowadzanie danych do systemów komputerowych.
  • Tworzenie rejestrów przypisów i odpisów i przekazywanie ich do komórki realizującej zadania w zakresie rachunkowości podatkowej.
  • Rejestrowanie środków odwoławczych i skarg oraz przekazywanie ich do Izby Skarbowej wraz ze stanowiskiem Urzędu.
  • Opracowywanie sprawozdań, analiz oraz informacji z zakresu działania Referatu.
  • Obsługa aplikacji informatycznych niezbędnych do realizowania zadań Referatu, w szczególności: Biblioteka Akt, Poltax, Ewidencje US.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – Praca administracyjno – biurowa w siedzibie urzędu,
    – Obsługa klientów zewnętrznych,
    – Wykonywanie zadań pod presją czasu.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
    – Stanowisko oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
    – Brak windy, budynek niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (bariery architektoniczne).

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • Podstawowa znajomość prawa podatkowego,
    • komunikatywność,
    • zdolność analitycznego myślenia,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • praca pod presją czasu,
    • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
    • otwarty stosunek do klienta zarówno wewnętrznego, jak i zewnętrznego,
    • wysoka kultura osobista.

wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe: prawnicze, administracyjne, ekonomiczne;
  • Obsługa programów: POLTAX, Biblioteka Akt, Ewidencje US;
  • Doświadczenie w pracy w administracji podatkowej 1 rok.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydatek/kandydatów.

Termin składania dokumentów:

    06-10-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Al.Kościuszki 83
    90-436 Łódź
    Kancelaria, pokój nr 1
    z dopiskiem: Pabianice PP 1, Nr: 173725

Inne informacje:

    Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przesłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.248,61 zł. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-320 lub (42) 27 04 185.