Izba Skarbowa w Opolu

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • w Samodzielnym Oddziale Obsługi Kadr w Izbie Skarbowej w Opolu

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Opolu
    ul. Ozimska 19
    45-057 Opole

Miejsce wykonywania pracy:

  • Opole
  • Izba Skarbowa w Opolu
    ul. Ozimska 19
    45-057 Opole

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • • Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem stosunku pracy, jego trwaniem i rozwiązaniem w korpusie służby cywilnej. Prowadzenie teczek akt osobowych w formie papierowej i elektronicznej w celu przechowywania dokumentacji pracowniczej.
  • • Prowadzenie spraw związanych z naborem i wprowadzaniem do pracy nowo zatrudnionych pracowników oraz prowadzenie nadzoru nad procesem wprowadzania do pracy, szkolenie nowo przyjętych pracowników, praktykantów i stażystów. Przygotowywanie materiałów dotyczących wynagrodzeń, podwyżek płac oraz awansów. Ustalanie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych, dodatków stażowych, dodatków
  • • Prowadzenie spraw związanych ze służbą przygotowawczą, współpraca w sporządzaniu okresowych ocen pracowników oraz przy ustalaniu Indywidualnych Programów Rozwoju Zawodowego pracowników.
  • • Prowadzenie działań w zakresie szkoleń realizowanych na poziomie centralnym, regionalnym oraz z wykorzystaniem metody e-learningu. Przeprowadzanie identyfikacji i analizy potrzeb szkoleniowych pracowników, sporządzanie projektu regionalnego planu szkoleń. Organizowanie, koordynowanie i obsługa pod względem administracyjnym szkoleń dla pracowników.
  • • Prowadzenie spraw w zakresie spraw socjalnych. Przyjmowanie, kompletowanie i rejestracja wniosków oraz dokumentów składanych przez pracowników, niezbędnych do udzielenia świadczeń socjalnych. Opracowywanie zasad działalności socjalnej oraz współpraca z Komisją Socjalną w celu racjonalnego gospodarowania funduszem świadczeń socjalnych.
  • • Nadzór, kontrola i ewidencjonowanie czasu pracy pracowników, kontrola prawidłowości wykorzystania urlopów i zwolnień od pracy w celu przestrzegania dyscypliny pracy i właściwego rozliczania czasu pracy. Przygotowywanie zbiorczych planów wykorzystania przez pracowników urlopów wypoczynkowych na dany rok.
  • • Prowadzenie spraw związanych ze zgłaszaniem, aktualizacją danych oraz wyrejestrowaniem z ubezpieczeń społecznych i ubezpieczeń zdrowotnych pracowników oraz członków ich rodzin,
  • • Sporządzanie analiz i sprawozdań w zakresie realizowanych zadań w celu właściwego wykonania obowiązku sprawozdawczego.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • • praca umysłowa o charakterze biurowym,
    • współpraca z pracownikami innych komórek organizacyjnych,
    • praca pod presją czasu,
    • zagrożenie korupcją.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • • warunki organizacyjno-techniczne stanowiska pracy i pomieszczeń właściwe dla osób niepełnosprawnych: 2 windy, winda dla niepełnosprawnych w budynku przy wejściu głównym, toalety na każdym piętrze,
    • brak oznaczeń dla niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym i głuchoniemym,
    • oświetlenie naturalne i sztuczne,
    • brak szkodliwych, niebezpiecznych warunków pracy.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ochronie danych osobowych.
    • komunikatywność, uprzejmość, łatwość nawiązywania kontaktów.
    • umiejętność analitycznego myślenia
    • umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
    • otwarty stosunek do współpracowników i klientów oraz umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji.
    • umiejętność pracy w zespole.

wymagania dodatkowe

  • preferowane wykształcenie średnie administracyjne, ekonomiczne lub wyższe,

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    19-04-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Ozimska 19
    45-057 Opole

Inne informacje:

    • Wynagrodzenie zasadnicze wynikające z wartościowania: od 2248,61 zł. do 2267,35 zł.
    • W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu;
    • Oferty składane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej operatora publicznego lub data złożenia w kancelarii Izby Skarbowej w Opolu);
    • Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i zakwalifikowanych do II etapu postępowania selekcyjnego kandydatów będzie zamieszczona na tablicy ogłoszeń na V piętrze w Izbie Skarbowej w Opolu oraz na stronie Izby Skarbowej w Opolu www.opole.apodatkowa.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia” → Nabór → Wyniki naborów;
    • W przypadku przysłania ofert przez Internet, należy opatrzeć je kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub przesłać za pomocą platformy ePUAP;
    • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu;
    • Nabór odbywa się zgodnie z Instrukcją naboru kandydatów do pracy w służbie cywilnej wprowadzonej zarządzeniem nr 103/2015 Dyrektora Izby Skarbowej w Opolu z dnia 29 września 2015 r., dostępnej na stronie Izby Skarbowej w Opolu www.opole.apodatkowa.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia” → Nabór → Wewnętrzne procedury naboru;
    • W ciągu 30 dni od dnia publikacji wyniku naboru w Biuletynie można odebrać złożone dokumenty. Po tym terminie oferty zostaną zniszczone.
    • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 77 4540067 wew. 223 (sprawy dotyczące zadań na stanowisku pracy), 77 4540067 wew. 227 (sprawy organizacyjne i formalne).