Izba Skarbowa w Opolu
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- w Samodzielnym Referacie Wsparcia Zarządzania oraz Komunikacji w Izbie Skarbowej w Opolu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Opolu
ul. Ozimska 19
45-057 Opole
Miejsce wykonywania pracy:
- Opole
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych poprzez koordynowanie nadzorowanie i ocenę prawidłowości danych statystycznych przedkładanych przez urzędy skarbowe oraz w oparciu o dane gromadzone w hurtowni WHTAX i SPR z zakresu rachunkowości podatkowej, egzekucji administracyjnej i kontroli podatkowej;
- Opracowywanie analiz w zakresie objętym sprawozdawczością statystyczną, w szczególności z zakresu wykonania dochodów budżetowych, rachunkowości podatkowej oraz egzekucji administracyjnej;
- Monitorowanie obszarów tematycznych hurtowni danych WHTAX i SPR zgodnie z posiadanymi uprawnieniami dostępu celem śledzenia zmian w zakresie dostępnych raportów i bieżącego ich wykorzystania na potrzeby sprawozdawczo-analityczne;
- Przygotowywanie, zestawianie i opracowywanie danych pozyskanych z urzędów skarbowych oraz danych pochodzących z hurtowni WHTAX, SPR i innych dostępnych źródeł oraz przekazywanie ich osobie uprawnionej do udzielania informacji publicznej;
- Sporządzanie pism niezbędnych do załatwienia innych niż w/w zadań powierzonych zadań komórce organizacyjnej oraz współdziałanie w realizacji zadań z innymi komórkami organizacyjnymi Izby, urzędami skarbowymi oraz innymi instytucjami.
- Współpraca z komórkami izby skarbowej w zakresie typowania do kontroli urzędów skarbowych przy wykorzystaniu danych pozyskiwanych z hurtowni WHTAX i SPR oraz na podstawie sporządzonych sprawozdań;
- Bieżąca rejestracja wszystkich pism wpływających i wychodzących z komórki organizacyjnej, w tym prowadzenie rejestrów objętych systemem RPiS, celem ewidencjonowania korespondencji komórki organizacyjnej;
- Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych z zakresu spraw pozostających we właściwości komórki organizacyjnej.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• praca administracyjno-biurowa,
• wykonywanie czynności powtarzalnych,
• praca o charakterze wspierającym,
• kontakty z urzędami skarbowymi.
• praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
• stanowisko wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe,
• oświetlenie sztuczne i naturalne,
• możliwość poruszania się po budynku przy pomocy windy,
• bariery architektoniczne – windy i toalety nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
• brak oznaczeń dla niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobą niewidomym i głuchoniemym.
• brak szkodliwych, niebezpiecznych warunków pracy.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- grzeczność i komunikatywność
wymagania dodatkowe
- wykształcenie ekonomiczne,
- obsługa biurowych programów komputerowych oraz aplikacji używanych w resorcie, głównie Hurtownia WHTAX i SPR oraz program OracleDiscoverer Desktop,
- umiejętność logicznego i analitycznego myślenia,
- biegła obsługa programu Excel.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 21-12-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Izba Skarbowa
Ozimska 19
45-057 Opole
Inne informacje:
- • Wynagrodzenie zasadnicze wynikające z wartościowania stanowiska pracy: od 2 248,61 zł. do 2 267,35 zł.
• W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu;
• Oferty składane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej operatora publicznego lub data złożenia w kancelarii Izby Skarbowej w Opolu);
• Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i zakwalifikowanych do II etapu postępowania selekcyjnego kandydatów będzie zamieszczona na tablicy ogłoszeń na V piętrze w Izbie Skarbowej w Opolu oraz na stronie Izby Skarbowej w Opolu www.opole.apodatkowa.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia” → Nabór → Wyniki naborów;
• W przypadku przysłania ofert przez Internet, należy opatrzeć je kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub przesłać za pomocą platformy ePUAP;
• Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu;
• Nabór odbywa się zgodnie z Instrukcją naboru kandydatów do pracy w służbie cywilnej wprowadzonej zarządzeniem nr 103/2015 Dyrektora Izby Skarbowej w Opolu z dnia 29 września 2015 r., dostępnej na stronie Izby Skarbowej w Opolu www.opole.apodatkowa.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia” → Nabór → Wewnętrzne procedury naboru;
• W ciągu 30 dni od dnia publikacji wyniku naboru w Biuletynie można odebrać złożone dokumenty. Po tym terminie oferty zostaną zniszczone.
• Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 77 4540067 wew. 271 (sprawy dotyczące zadań na stanowisku pracy), 77 4540067 wew. 227 (sprawy organizacyjne i formalne).