Izba Skarbowa w Poznaniu

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw obsługi bezpośredniej podatnika
  • w Dziale Obsługi Bezpośredniej w Urzędzie Skarbowym w Kępnie

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Poznaniu
    61-726 Poznań
    Pl. C. Ratajskiego 5

Miejsce wykonywania pracy:

  • Kępno
  • Urząd Skarbowy w Kępnie
    63-600 Kępno
    ul. Rynek 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Udzielanie informacji o sposobie załatwienia spraw w urzędzie oraz wydawanie i przyjmowanie druków formularzy w celu własciwej i sprawnej obsługi podatnika.
  • Weryfikowanie, analiza i wprowadzanie deklaracji podatkowych oraz innych dokumentów do systemu informatycznego w celu zapewnienia aktualnej bazy Urzędu
  • Tworzenie i przekazywanie zatwierdzonych rejestrów przypisów i odpisów w celu przekazywania danych na odpowiednie stanowisko Samodzielnego Referatu Rachunkowości.
  • Prowadzenie czynnosci sprawdzajacych w celu weryfikacji o poprawnosci składanych dokumentów.
  • Przygotowywanie projektów pism w celu pozyskania informacji lub udzielenia odpowiedzi.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca biurowa wykonywana
    w siedzibie urzędu,
    – praca wykonywana przy
    monitorze ekranowym powyżej
    4 godzin dziennie,
    – częste kontakty interpersonalne,


  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca wykonywana w budynku
    urzędu,
    – budynek urzędu częściowo
    przystosowany do poruszania się
    osób na wózku inwalidzkim
    ( podjazd do budynku, toaleta
    przystosowana do osób
    niepełnosprawnych, brak windy),
    – brak specjalistycznych urządzeń
    umożliwiających pracę osobom
    niewidomym, niedosłyszącym oraz
    głuchoniemym,
    -narzędzia pracy: komputer,
    drukarka niszczarka ,faks, telefon
    kserokopiarka,

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego praca biurowa
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów przepisów prawa podatkowego i proceduralnego,
    • umiejętność stosowania prawa w praktyce,
    • komunikatywność,
    • praca w zespole,
    • obsługiwanieprogramów komputerowych,
    • działanie w sytuacjach stresowych,
    • rzetelność, dokładność, odpowiedzialność,

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe, administracyjne, ekonomiczne, prawnicze

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, kwalifikacje, uprawnienia i umiejetności kandydata

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

    15-04-2016

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Plac Cyryla Ratajskiego 5
    61-726 Poznań
    z dopiskiem „oferta pracy – w US Kępno – referent w OB”

Inne informacje:

    Umowa o prace na czas określony. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie postepowania rekrutacyjnego.
    Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 627829337