Izba Skarbowa w Szczecinie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw egzekucji administracyjnej
  • Dziale Egzekucji Administracyjnej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Szczecinie
    ul. Roosevelta 1-2
    70-525 Szczecin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Myślibórz
  • Urząd Skarbowy w Myśliborzu
    ul. Felczaka 18
    74-300 Myślibórz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przymusowe ściąganie oraz zabezpieczanie należności podatkowych i innych należności pieniężnych podlegających z mocy przepisów szczególnych egzekucji administracyjnej, wykonywanie czynności związanych z udzielaniem pomocy państwom członkowskim oraz państwom trzecim oraz korzystaniem z ich pomocy przy dochodzeniu lub zabezpieczeniu należności pieniężnych,
  • sporządzanie projektów orzeczeń w sprawach wynikających ze stosowania przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, wykorzystując również inne akty prawne,
  • sporządzanie wniosków kierowanych do sądu w sprawach zbiegu egzekucji administracyjnej z egzekucją sądową,
  • współdziałanie z wierzycielami egzekwowanych należności pieniężnych, organami policji, straży granicznej, ZUS, KRUS, organami wojskowymi oraz komórkami organizacyjnymi Urzędu Skarbowego w zakresie zbierania i aktualizowania materiału informacyjnego,
  • dokonywanie podziału oraz wyjaśnień sum wyegzekwowanych w wyniku zajęć wierzytelności,
  • dokonywanie bieżącej analizy tytułów wykonawczych,
  • przyjmowanie, analiza, ewidencja, migracja do systemu Egapoltax oraz nadawanie numerów systemowych tytułom wykonawczym.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Udzielanie informacji stronom oraz innym uczestnikom postępowania egzekucyjnego, ich pełnomocnikom i przedstawicielom ustawowym w zakresie prowadzonych postępowań egzekucyjnych.
    Kontakty zewnętrzne:
    – z zobowiązanymi, wierzycielami, dłużnikami zajętych wierzytelności, innymi uczestnikami postępowania egzekucyjnego oraz ich pełnomocnikami;
    – z jednostkami samorządu terytorialnego;
    – z sądami, prokuraturą, policją, ZUS, KRUS, OPS, komornikami sądowymi, syndykami masy upadłości, zarządcami tymczasowymi i nadzorcami sądowymi.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • 1) stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe.
    2) oświetlenie sztuczne i naturalne;
    3) budynek wyposażony w windę;
    4) budynek wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych;
    5) toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • ogólna orientacja w zagadnieniach dotyczących egzekucji administracyjnej.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe administracyjne lub ekonomiczne;
  • przeszkolenie z obsługi Egapoltax;
  • doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności kandydata określone w wymaganiach niezbędnych i dodatkowych.

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    15-12-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Roosevelta 1/2
    70-525 Szczecin
    (lub osobiście w kancelarii, pok. 28),
    z dopiskiem oferta pracy US Myślibórz-egzekucja

Inne informacje:

    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

    Wynagrodzenie zasadnicze: 2 280,46 zł

    Oferty otrzymane po terminie lub niespełniające wymagań nie będą rozpatrywane. Życiorys, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. Kandydaci spełniający wymagania zostaną poinformowani o terminie postępowania rekrutacyjnego. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Do składania ofert zapraszamy osoby niepełnosprawne. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 91-48-30-700.