Izba Skarbowa w Szczecinie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw do spraw prowadzenia sekretariatu naczelnika oraz zastępcy, w szczególności prowadzenia spraw w zakresie obsługi kadrowej, gospodarowania mieniem, eksploatacyjno-zaopatrzeniowych, archiwizacji spraw prowadzonych przez naczelnika
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Szczecinie
ul. Roosevelta 1,2
70-525 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
- Wałcz
- Urząd Skarbowy w Wałczu
ul. Kościuszki 4
78-600 Wałcz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie sekretariatu naczelnika urzędu skarbowego oraz jego zastępcy
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem upoważnień do podejmowania czynności w imieniu naczelnika urzędu skarbowego, za wyjątkiem zastrzeżonych do innych komórek organizacyjnych
- prowadzenie spraw dotyczących samoistnych instrukcji i innych pism o charakterze organizacyjnym wydawanych przez naczelnika urzędu skarbowego
- organizacja obiegu informacji i dokumentacji w zakresie zapewniającym prawidłową obsługę naczelnika urzędu skarbowego, w szczególności w sprawach: obsługi kadrowej, gospodarowania mieniem, eksploatacyjno-zaopatrzeniowym, w szczególności w sprawach obsługi kadrowej, gospodarowania mieniem, eksploatacyjno- zaopatrzeniowych oraz archiwizowania spraw prowadzonych przez naczelnika urzędu
- prowadzenie spraw socjalnych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca administracyjno – biurowa w siedzibie Urzędu Skarbowego w Wałczu, przeważnie w pozycji siedzącej,
– praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie,
– zagrożenie korupcją.
stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe
oświetlenie sztuczne i naturalne
podjazdy dla osób niepełnosprawnych
toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- odpowiedzialność
- rzetelność, bezstronność
- umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
- umiejętność obsługi komputera
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 16-11-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Izba Skarbowa
ROOSEVELTA 1/2
70-525 SZCZECIN
Kancelaria p.028
z dopiskiem „Nabór do US w Wałczu”
Inne informacje:
- Wynagrodzenie zasadnicze: 2.280,46 zł. Wymagane oświadczenia, cv, i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Oferty niespełniające wymagań formalnych, niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert przesłanych drogą pocztową decyduje data stempla pocztowego. Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje : 091 48 03 496.