Izba Skarbowa w Szczecinie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw czynności sprawdzających w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych
- w Dziale Obsługi Bezpośredniej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Szczecinie
ul. Roosevelta 1,2
70-525 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
- Kamień Pomorski
- Urząd Skarbowy w Kamieniu Pomorskim
ul. Mieszka I 5B
72-400 Kamień Pomorski
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- dokonywanie czynności sprawdzających dotyczących deklaracji, korekt i innych dokumentów składanych przez podatników lub płatników,
- weryfikowanie wpływających od zagranicznych administracji podatkowych informacji o dochodach uzyskanych przez polskie podmioty poza granicami kraju,
- udostępnianie informacji zawartych w aktach spraw podatkowych i dokumentach rejestracyjnych uprawnionym podmiotom, w szczególności komornikom sądowym, ośrodkom pomocy społecznej i jednostkom organizacyjnym ZUS, w przypadkach określonych przepisami prawa,
- obsługiwanie systemów informatycznych w zakresie wprowadzania danych wynikających z deklaracji i innych dokumentów związanych z zadaniami komórki organizacyjnej oraz sporządzanie na ich podstawie zestawienia (informacji, raportów rejestrów),
- współpracowanie z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu w zakresie gromadzenia materiału dowodowego i innych dokumentów oraz udzielania informacji,
- współpracowanie z właściwą komórką do spraw karnych skarbowych w zakresie kierowania zawiadomień w sprawach, w których istnieje uzasadnione podejrzenie popełnienia wykroczenia lub przestępstwa skarbowego,
- obsługiwanie wniosków w systemie Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG),
- prowadzenie ewidencji i rejestrów spraw załatwianych na opisywanym stanowisku.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– praca administracyjno – biurowa, przeważnie w pozycji siedzącej,
– praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie,
– stres związany z reprezentowaniem urzędu na zewnątrz (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa),
– zagrożenie korupcją.
1) stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe
2) oświetlenie sztuczne i naturalne
3) brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych
4) brak toalet dla przystosowanych dla osób niepełnosprawnych
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa podatkowego,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły,
- odpowiedzialność,
- otwarty stosunek do klienta,
- umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
- obiektywizm,
- rzetelność, bezstronność,
- umiejętność pracy w zespole.
wymagania dodatkowe
- umiejętność obsługi systemów informatycznych niezbędnych do wykonywania zadań na stanowisku
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
- 12-10-2015
Miejsce składania dokumentów:
- Izba Skarbowa
ROOSEVELTA 1/2
70-525 SZCZECIN
Inne informacje:
- Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2.023,75 zł.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty otrzymane po terminie lub niespełniające wymagań nie będą rozpatrywane. Życiorys, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. Kandydaci spełniający wymagania zostaną poinformowani o terminie postępowania rekrutacyjnego. Ofert odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 91 48 03 496.