Izba Skarbowa w Szczecinie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw bezpośredniej obsługi podatników
  • w Dziale Obsługi Bezpośredniej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Szczecinie
    ul. Roosevelta 1,2
    70-525 Szczecin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Gryfice
  • Urząd Skarbowy w Gryficach
    ul. Niepodległości 54A
    72-300 Gryfice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa bezpośrednia podatników i płatników poprzez przyjmowanie zeznań i deklaracji, a także udzielanie informacji bezpośrednio lub telefonicznie
  • wstępna kontrola przyjętych zeznań i deklaracji oraz prowadzenie czynności sprawdzających
  • obsługa dokumantów podatkowych w systemie informatycznym
  • segregowanie i paczkowanie zarejestrowanych w systemie zeznań i deklaracji
  • przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do Biblioteki Akt
  • przygotowywanie zaświadczeń na podstawie złożonych wniosków

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno-biurowa, przeważnie w pozycji siedzącej;
    – stres związany z obsługą klientów zewnętrznych;
    – praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
    – zagrożenie korupcją.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • 1) stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe;
    2) oświetlenie sztuczne i naturalne;
    3) podjazd na zewnątrz budynku dla osób niepełnosprawnych;
    4) toaleta dla osób niepełnosprawnych – na parterze.

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów prawa (podatek dochodowy od osób fizycznych i prawnych, Ordynacja podatkowa);
    • otwarty sosunek do klienta;
    • umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły;
    • umiejętność pracy w zespole.

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: wyższe administracyjne lub ekonomiczne lub prawnicze;
  • znajomość aplikacji POLTAX, POLTAX2B, programu EWIDENCJE;
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    14-12-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Roosevelta 1,2
    70-525 Szczecin
    z dopiskiem: „Nabór do US w Gryficach – 175827”

Inne informacje:

    Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2280,46 zł
    Do składanie ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

    Oferty otrzymane po terminie lub niespełniające wymagań nie będą rozpatrywane. Życiorys, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. Kandydaci spełniający wymagania zostaną poinformowani o terminie postępowania rekrutacyjnego. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Do składania ofert zapraszamy osoby niepełnosprawne. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 91 48-03-485.