Izba Skarbowa w Szczecinie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw do spraw czynności sprawdzających w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych w Dziale Obsługi Bezpośredniej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Szczecinie
    ul. Roosevelta 1,2
    70-525 Szczecin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Kamień Pomorski
  • Kamień Pomorski
    Urząd Skarbowy w Kamieniu Pomorskim
    ul. Mieszka I 5B
    72-400 Kamień Pomorski

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • dokonywanie czynności sprawdzających dotyczących deklaracji, korekt i innych dokumentów składanych przez podatników lub płatników,
  • weryfikowanie wpływających od zagranicznych administracji podatkowych informacji o dochodach uzyskanych przez polskie podmioty poza granicami kraju,
  • udostępnianie informacji zawartych w aktach spraw podatkowych i dokumentach rejestracyjnych uprawnionym podmiotom, w szczególności komornikom sądowym, ośrodkom pomocy społecznej i jednostkom organizacyjnym ZUS, w przypadkach określonych przepisami prawa,
  • obsługiwanie systemów informatycznych w zakresie wprowadzania danych wynikających z deklaracji i innych dokumentów związanych z zadaniami komórki organizacyjnej oraz sporządzanie na ich podstawie zestawienia (informacji, raportów rejestrów),
  • współpracowanie z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu w zakresie gromadzenia materiału dowodowego i innych dokumentów oraz udzielania informacji,
  • współpracowanie z właściwą komórką do spraw karnych skarbowych w zakresie kierowania zawiadomień w sprawach, w których istnieje uzasadnione podejrzenie popełnienia wykroczenia lub przestępstwa skarbowego,
  • obsługiwanie wniosków w systemie Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG),
  • prowadzenie ewidencji i rejestrów spraw załatwianych na opisywanym stanowisku.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca administracyjno – biurowa, przeważnie w pozycji siedzącej,
    – praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie,
    – stres związany z reprezentowaniem urzędu na zewnątrz (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa),
    – zagrożenie korupcją.

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
    1) stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe
    2) oświetlenie sztuczne i naturalne
    3) brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych
    4) brak toalet dla przystosowanych dla osób niepełnosprawnych

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów prawa podatkowego,
    • umiejętność stosowania prawa w praktyce,
    • umiejętność organizacji pracy własnej,
    • umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły,
    • odpowiedzialność,
    • otwarty stosunek do klienta,
    • umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
    • obiektywizm,
    • rzetelność, bezstronność,
    • umiejętność pracy w zespole.

wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi systemów informatycznych niezbędnych do wykonywania zadań na stanowisku

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

    30-11-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    ROOSEVELTA 1/2
    70-525 SZCZECIN
    Kancelaria p. 028
    z dopiskiem ” Nabór do US w Kamieniu Pomorskim”

Inne informacje:

    Wynagrodzenie zasadnicze: 2.280,46 zł. Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

    Oferty otrzymane po terminie lub niespełniające wymagań nie będą rozpatrywane. Życiorys, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. Kandydaci spełniający wymagania zostaną poinformowani o terminie postępowania rekrutacyjnego. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 91 48 03 495.