Izba Skarbowa we Wrocławiu

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw obsługi bezpośredniej
  • w Dziale Obsługi Bezpośredniej, Postępowań Podatkowych, Analiz i Planowania, Spraw Karnych Skarbowych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 2

Adres urzędu

    Izba Skarbowa we Wrocławiu
    ul. Powstańców Śląskich 24,26
    53-333 Wrocław

Miejsce wykonywania pracy:

  • Góra
  • Urząd Skarbowy w Górze
    ul. Poznańska 4
    56-200 Góra

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Udzielanie niezbędnych informacji z zakresu właściwości rzeczowej urzędu
  • Przyjmowanie deklaracji podatkowych, wniosków, informacji i innych dokumentów, w tym w formie elektronicznej
  • Wprowadzanie do systemu informatycznego danych szczegółowych z deklaracji podatkowych oraz innych dokumentów, przetwarzanie deklaracji składanych w formie elektronicznej oraz tworzenie rejestrów przypisów i odpisów
  • Dokonywanie czynności sprawdzających niezastrzeżonych do właściwości rzeczowej innych komórek organizacyjnych

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca biurowa związana z obsługą klienta, przeważnie siedząca
    – praca w siedzibie urzędu,
    – budynek 2-kondygnacyjny, bez windy
    – praca jednozmianowa w porze dziennej

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
    – w budynku urzędu występują bariery architektoniczne dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów ustawy (Ordynacja podatkowa)
    • umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji)
    • umiejętność redagowania pism

wymagania dodatkowe

  • pożądane wykształcenie wyższe
  • umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
  • umiejętność dokonywania analizy dostępnych informacji i podejmowania na jej podstawie decyzji
  • umiejętność interpretacji przepisów prawnych
  • znajomość zasad księgowości i rachunkowości
  • dokładność i systematyczność
  • umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji
  • umiejętność rozmowy z trudnym klientem
  • umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 0,5 roku doświadczenia zawodowego

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopie dokumentów, które potwierdzą wymagania dodatkowe w zakresie wykształcenia, doświadczenia zawodowego i umiejętności

Termin składania dokumentów:

    15-09-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Powstańców Ślaskich 24,26
    53-333 Wrocław
    pocztą lub osobiście: kancelaria piętro 0 pok. 5

Inne informacje:

    Informacja o metodach i technikach naboru:
    – pisemny test wiedzy ( znajomość przepisów Ordynacji podatkowej)
    -rozmowa kwalifikacyjna

    Oferty można składać także w formie elektronicznej opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne, zostaną poinformowani (telefonicznie lub e-mailem) o terminie dalszego etapu naboru. Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). W ofercie należy podać dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres
    e-mail, numer telefonu) oraz numer ogłoszenia. W celu spełnienia wymagań formalnych należy dostarczyć kopie wszystkich ww. wymaganych dokumentów i oświadczenia z poz. „wymagane dokumenty i oświadczenia”. Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne. W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów, po tym terminie oferty zostaną komisyjnie zniszczone. Zachęcamy do zapoznania się z wewnętrzną procedurą naboru w Izbie Skarbowej we Wrocławiu, która jest dostępna na stronie internetowej Izby Skarbowej we Wrocławiu BIP (www.wroclaw.apodatkowa.gov.pl) w zakładce „ogłoszenia/nabór/oferty pracy”.
    Kwota minimalnego miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego wynosi 2085,58 zł brutto przy mnożniku kwoty bazowej wynoszącym 1,113
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 65/5444742 (sprawy dotyczące zadań na stanowisku), 76/7461176 (sprawy organizacyjne i formalne).
    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.