Izba Skarbowa we Wrocławiu

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw czynności sprawdzających
  • w Samodzielnym Referacie Postępowań Podatkowych,Analiz i Planowania

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu


    Izba Skarbowa we Wrocławiu
    ul. Powstańców Śląskich 24,26
    53-333 Wrocław

Miejsce wykonywania pracy:

  • Polkowice
  • Urząd Skarbowy w Polkowicach
    ul. Zachodnia 10
    59-100 Polkowice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Weryfikacja formalna i merytoryczna oraz paczkowanie deklaracji/informacji w sprawie podatku od czynności cywilnoprawnych oraz podatku od spadków i darowizn przekazywanie paczek do samodzielnego Referatu Identyfikacji Podatkowej, Przetwarzania Danych, Czynności Sprawdzających celem wprowadzenia deklaracji do systemu POLTAX
  • Sporządzanie informacji o sprawach przestępstw i wykroczeń skarbowych, o których mowa w Kodeksie Karnym Skarbowym w przypadku złożenia deklaracji po obowiązującym terminie
  • Prowadzenie w programie komputerowym CZM rejestru informacji o transakcjach majątkowych na podstawie danych wpływających do urzędu skarbowego oraz weryfikacja rzetelności wartości rynkowej nieruchomości zgłaszanych w urzędzie do opodatkowania podatkiem PCC

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • – praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
    – budynek 3-kondygnacyjny(brak windy)
    – praca jednozmianowa w porze dziennej

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • – w budynku urzędu występują bariery architektoniczne dla osób poruszających się na
    wózkach inwalidzkich(brak windy)

    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w organach administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów prawa podatkowego
    • dokładność, systematyczność
    • umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły

wymagania dodatkowe

  • pożądane wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracyjne lub prawnicze
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • odporność na stres

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających długość i rodzaj doświadczenia zawodowego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów, które potwierdzą wymagania dodatkowe w zakresie wykształcenia i umiejętności

Termin składania dokumentów:

    13-10-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Izba Skarbowa
    Powstańcóe Śląskich 24,26
    53-333 Wrocław

Inne informacje:


    Oferty można składać także w formie elektronicznej opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne, zostaną poinformowani (telefonicznie lub e-mailem) o terminie dalszego etapu naboru. Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). W ofercie należy podać dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres
    e-mail, numer telefonu) oraz numer ogłoszenia. W celu spełnienia wymagań formalnych należy dostarczyć kopie wszystkich ww. wymaganych dokumentów i oświadczenia z poz. „wymagane dokumenty i oświadczenia”. Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne. W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów, po tym terminie oferty zostaną komisyjnie zniszczone. Zachęcamy do zapoznania się z wewnętrzną procedurą naboru w Izbie Skarbowej we Wrocławiu, która jest dostępna na stronie internetowej Izby Skarbowej we Wrocławiu BIP (www.wroclaw.apodatkowa.gov.pl) w zakładce „ogłoszenia/nabór/oferty pracy”.
    Kwota minimalnego miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego wynosi 2.005,01zł brutto przy mnożniku kwoty bazowej wynoszącym 1,070
    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 76/7461301 lub 76/7461353 (sprawy dotyczące zadań na stanowisku), 76/7461177(sprawy organizacyjne i formalne).
    Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.